• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تنور لالیگا هنوز داغ است؛ پیام غیرمنتظره رئال برای خیرونا و بارسلونا

تنور لالیگا هنوز داغ است؛ پیام غیرمنتظره رئال برای خیرونا و بارسلونا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، همیشه می‌توان انتخاب کرد که نیمه خالی را ببینید یا نیمه پر آن‌را. به محض پایان دربی، یأس و ناامیدی در رئال مادرید مشهود بود. از فرار به سمت قهرمانی رئال به انتظار برای دیدار شنبه آینده برابر خیرونا در برنابئو رسید که حالا جدالی حساس‌تر نیز شده است. گل دقیقه ۹۳ یورنته لالیگا را دوباره داغ کرد و رقبا امیدوارتر شدند.

با این حال آنچلوتی و بازیکنانش ساعاتی بعد از بازی به این نتیجه رسیدند که اوضاع آنقدرها هم بد نیست، اما می‌توانست بسیار بهتر باشد. ماجرا از این قرار است: اتلتیکو به همان شکلی که بود باقی می‌ماند و ۱۰ امتیاز با رئال فاصله دارد، فاصله‌ای که هنوز زیاد است. بارسا از تساوی در دربی استفاده کرد و در فاصله هشت امتیازی رئال قرار گرفت و خیرونا هم مانند قبل در فاصله دو امتیازی باقی ‌ماند.

مطمئناً اگر در ابتدای فصل به آنچلوتی می‌گفتند که به فاصله ۱۵ بازی باقی مانده تا پایان فصل، رئال هشت و ۱۰ امتیاز با بارسا و اتلتیکو فاصله دارد، او به سختی باور می‌کرد.

آنچلوتی در همان نشست خبری بعد از دربی شروع به روحیه دادن به تیمش کرد و در مورد بازگشت رودیگر و شوامنی به ترکیب برای بازی با خیرونا صحبت کرد. با وجود تساوی در دربی، رئال مادرید تقویم مطلوب‌تری نسبت به سایر رقبای خود دارد.

بارسا هنوز باید در برنابئو به میدان برود و رئال قبلاً در زمین‌هایی مانند سن مامس یا پیس‌خوان بازی کرده است. بارسا بازی در زمین اتلتیکو و خیرونا را نیز پیش رو خواهد داشت.

  محرومیت یک ماهه سوشا مکانی دروازه‌بان ایرانی به دلیل شرط بندی

در هر صورت رئال دیشب فرصت خوبی را برای فرار از دست داد اما هنوز بازی با خیرونا را برای جبران تساوی دیشب در دربی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان