• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تصمیم میلان برای جایگزینی بنجامین سسکو به جای اولیویه ژیرو

تصمیم میلان برای جایگزینی بنجامین سسکو به جای اولیویه ژیرو

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، اولیویه ژیرو و لوکا یوویچ قراردادهایشان با میلان در تابستان امسال به پایان می‌رسد. ژیرو مورد توجه باشگاه‌های MLS آمریکا است و حتی اگر این تابستان تصمیم بگیرد در سن سیرو بماند، میلان انتظار ندارد که این بازیکن ۳۸ ساله یک بازیکن ثابت در فصل بعدی باشد. بدون توجه به آینده این دو ستاره در میلان، انتظار می‌رود تابستان روسونری سرمایه گذاری بزرگی در خط حمله خود انجام دهد.

کوریره دلو اسپورت تایید می‌کند که میلان به بنجامین سسکو برای انتقالی تابستانی علاقه مند است، اگرچه این ملی پوش اسلوونیایی تنها جایگزین بالقوه اولیویه ژیرو در میلان نیست. گاتزتا دلو اسپورت قبلاً مدعی شده بود که سسکو در کنار شش مهاجم دیگر در میان اهداف میلان در حمله قرار دارد. گفته می‌شود سسکو و هر مهاجم دیگری با کیفت مد نظر میلان کمتر از ۵۰ میلیون یورو برای این باشگاه هزینه نخواهند داشت. مبلغی که میلان تا تابستان خود را آماده پرداخت آن خواهد کرد.

روسونری همچنین خواهان جذب یک مدافع میانی جدید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. گزارش کوریره دلو اسپورت ادعا می‌کند که آلساندرو بونجیورنو مدافع تورینو هدف اصلی آنها خواهد بود. تورینو یکبار قبلا درخواست مذاکره برای این بازیکن را از سوی میلان رد کرده بود اما با نزدیک شدن به زمان پایان قرارداد او با تیم تورینی، میلان امیدوار است که تورینو برا کسب درآمد از فروش این بازیکن در تابستان حاضر به مذاکره در مورد او باشد.

  استفانو پیولی، سرمربی میلان: تیم ما همیشه باشخصیت می‌ماند!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان