• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بردیا سعادت بهترین روزهای خود را در سوپرلیگ ترکیه پشت سر می‌گذارد

بردیا سعادت بهترین روزهای خود را در سوپرلیگ ترکیه پشت سر می‌گذارد

پیام جوابه گزارش “ورزش سه”، بدون شک بردیا سعادت یکی از بهترین لژیونرهای والیبال ایران در این فصل از رقابت‌های باشگاهی بوده است. این بازیکن ارومیه‌ای تصمیم گرفت در این فصل نیز به کار خود در لیگ ترکیه ادامه دهد و این بار آلانیا اسپور را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

سعادت بهترین بازیکن تیمش تا اینجای لیگ ترکیه بوده و همچنین جزو امتیازآورترین بازیکنان این لیگ پرستاره نیز محسوب می‌شود و جالب اینکه او در هفته‌های اخیر از این حیث بالاتر از فوق ستاره‌ای به نام نیمیر عبدالعزیز قرار گرفته است.

ستاره ایرانی در بازی اخیر آلانیا عملکردی شگفت انگیز داشت و با کسب ۴٠ امتیاز علاوه بر ثبت یک آمار خارق‌العاده به تیمش در راه کسب یک برد بزرگ و مهم کمک کرد. همین عملکرد خیره کننده سعادت باعث شد که او در تیم منتخب هفته لیگ برتر والیبال ترکیه نیز قرار بگیرد. تیم منتخبی که از سوی رسانه معتبر ترکیه‌ای TRT معرفی شده و سعادت بالاتر از همه فوق‌ستاره‌های هم پستی خود که در ترکیه توپ می‌زنند قرار گرفته است.

همچنین مرتضی شریفی که چند هفته ناامید کننده را در ترکیب اسپورتوتو پشت سر گذاشته بود این هفته توانست عملکردی خوب داشته باشد و او نیز در تیم منتخب قرار گرفت.

  نگرانی‌های تیم ملی والیبال ایران پیش از شروع لیگ ملت‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان