• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • الاتفاق عربستان برای جانشینی جردن هندرسون مدران اسپانیایی را جذب کرد

الاتفاق عربستان برای جانشینی جردن هندرسون مدران اسپانیایی را جذب کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال جهان، جردن هندرسون کاپیتان انگلیسی الاتفاق و ستاره لیورپول تصمیم به جدایی از این تیم عربستانی گرفت و اکنون استیون جرارد جانشین ستاره تیمش را معرفی کرد.
هندرسون چند روز پیش تصمیم گرفته بود با توافق دوجانبه و فسخ قراردادش، راهی باشگاه هلندی آژاکس آمستردام شود.

اکنون با اعلام باشگاه الاتفاق، آلوارو مدران اسپانیایی را از التعاون خریداری کرده و تا سال ۲۰۲۷ با این بازیکن قرارداد امضا کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که التعاون در طول فصل نقل و انتقالات زمستانی جاری پس از اینکه مدران از تمدید قرارداد خود با این باشگاه برای بررسی سایر پیشنهادات باشگاه‌های لیگ عربستان امتناع کرد، تصمیم به فروش این بازیکن گرفت.

مدران ۲۹ ساله، هافبک اسپانیایی این تیم است که در آکادمی رئال مادرید بزرگ شد و در رده‌های آن پیشرفت کرد اما نتوانست جایگاهی را در تیم اصلی کسب کند.

مدران پس از چند ماهی که پس از رئال مادرید در هیچ تیمی بازی نکرد، لباس تیم‌های ختافه، والنسیا و رایو وایکانو در اسپانیا را به تن کرد و سپس شیکاگو در لیگ آمریکا برای خرید او اقدام کرد که خیلی زود مورد توجه التعاون قرار گرفت تا او در زمستان ۲۰۲۲ راهی خاورمیانه شود.

این بازیکن اسپانیایی در این فصل در ۱۹ بازی با التعاون در رقابت‌های مختلف بازی کرد که در این مدت دو گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل داد.

  مدیر ورزشی باشگاه «بایرلورکوزن» حضور «ژابی آلونسو» در تیم فوتبال «لیورپول» را قاطعانه رد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان