• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مهدی طارمی با عقد قراردادی ۳ ساله و به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم اینتر خواهد شد

مهدی طارمی با عقد قراردادی ۳ ساله و به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم اینتر خواهد شد

پیام جوان: به گزارش مهر، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در سال‌های اخیر با پیراهن این تیم توانسته خوش بدرخشد و فصل گذشته با ۲۲ گل زده عنوان آقای گلی مسابقات لیگ فوتبال پرتغال را از آن خود کرد.

درخشش طارمی باعث دیده شدن او شد و باشگاه‌های مطرح اروپایی خواستار جذب این بازیکن شدند. در همین خصوص مدیران باشگاه اینتر مذاکرات مثبتی را با طارمی و نماینده او داشته‌اند و با توجه به اتمام قرارداد این بازی با باشگاه پورتو در تابستان سال آینده او می‌تواند به طور رایگان راهی اینتر شود.

رسانه «tag۲۴» ایتالیا در خبری اعلام کرد: نمایندگان باشگاه اینتر با نماینده مهدی طارمی به توافقات نهایی دست یافته‌اند و در خصوص مدت قرارداد و میزان دستمزد هر دو طرف به تفاهم رسیدند. مهدی طارمی اکنون همراه با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد و قرار است پس از پایان مسابقات ایران در این جام قرارداد خود با این باشگاه ایتالیایی را رسماً امضا کند. مدت زمان قرارداد طارمی با اینتر به مدت ۳ سال و به ارزش ۳ میلیون یورو در هر سال خواهد بود که با وجود آپشن این رقم به ۵/‌‬ ۳ میلیون یورو هم افزایش پیدا می‌کند.

پیش از اینتر باشگاه میلان هم خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی بود و می‌توان گفت اینتر دربی نقل و انتقالات را از میلان برد.

  تقویت لیورپول با بازگشت یکی از ستارگان مطرح خود برای کسب عناوین داخلی و قاره‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان