• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • سناتور کالیفرنیا با پیشنهاد محدودیت سرعت، نبرد با خودروسازان را آغاز کرد

سناتور کالیفرنیا با پیشنهاد محدودیت سرعت، نبرد با خودروسازان را آغاز کرد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، سناتور ایالتی اسکات وینر (د-سن فرانسیسکو) یک نبرد حماسی را ترتیب داده است که با مخالفت شدید خودروسازان، علاقه مندان به رانندگی و رانندگانی که بیش از حد گاز می‌دهند، بر سر اینکه ماشین‌هایشان چقدر می‌توانند سریع بروند، درگیر خواهد شد.

این امر بر شعار بسیاری از افرادی که در حال حاضر می‌گویند: «با تمام سرعت به جلو» تأثیر می‌گذارد. اگرچه قوانین انتشار گازهای گلخانه‌ای کالیفرنیا استاندارد ملی را تعیین می‌کنند، دو قانون جدید پیشنهادی قطعاً باعث ایجاد مقاومت سیاسی قدرتمندی خواهند شد.

دو لایحه مجلس سنای ایالتی یک نبرد سیاسی حماسی را بر سر سرعت و ایمنی در جاده های ما ایجاد خواهد کرد.

یک لایحه مقرر می‌کند که هر خودرویی که در کالیفرنیا تولید یا فروخته می‌شود باید دارای محدود کننده های سرعت پیشرفته باشد که به آنها اجازه می‌دهد بیش از ۱۰ مایل در ساعت از سرعت مجاز تجاوز نکنند. وسایل نقلیه اضطراری از این حکم مستثنی خواهند بود.

لایحه همچنین به تریلرهای بزرگ دستور می دهد تا به اصطلاح دارای صفحات جانبی باشند، نوعی نرده در کنار تریلر برای جلوگیری از رفتن یا گیر افتادن اتومبیل ها، موتورسیکلت ها، دوچرخه ها و افراد در زیر آنها؛ چیزی که هم اکنون اتحادیه اروپا آن را الزامی کرده است.

لایحه دیگر Caltrans را ملزم می کند تا ایمنی پیاده‌راه‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس ومسیرهای دوچرخه را در جاده های ایالتی به ویژه در مناطقی که از شهر عبور می کنند به طور جدی افزایش دهد.

  شورای شهر ساکرامنتو خواستار کاهش مصرف داوطلبانه 15 درصدی در استفاده از آب شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان