• Home
  • >
  • زندگی
  • >
  • با این تمرین خروپف خود را کاهش دهید

با این تمرین خروپف خود را کاهش دهید

پیام جوان: تحقیقات نشان داده است که خروپف می‌تواند در زمستان بدتر شود – اکنون، یک متخصص خواب تمرین زبان ۳۰ ثانیه‌ای را به اشتراک می‌گذارد که به گفته او به شما و همه اطرافیانتان کمک می‌کند تا خواب بهتری داشته باشید.

به گزارش «انتخاب»؛ خروپف در اثر فشار هوا از طریق یک راه هوایی باریک یا مسدود ایجاد می شود و می تواند نشانه یک مشکل بزرگتر مانند آپنه خواب باشد.

مطالعه ای که در سال گذشته منتشر شده نشان میدهد که خروپف ممکن است در زمستان به دلایل مختلفی از جمله افزایش آلودگی هوای محیط، به اوج رسیدنفصل عفونت ویروسی، و افزایش وزن در زمستان تشدید شود.

محققان در یافته های خود توضیح دادند: خروپف می تواند ناشی از تجمع چربی در گردن باشد که نای را باریک می کند.

مارتین سیلی، مدیر عامل خرده‌فروش آنلاین تشک در بریتانیا، به خروپف‌کنندگان توصیه می‌کند ورزش زبان ۳۰ ثانیه‌ای را به برنامه روزانه خود اضافه کنند.

او می گوید: دهان خود را ببندید و زبان خود را ۱۰ بار در یک جهت، سپس ۱۰ بار در جهت دیگر و سپس در جهت سوم برای دور آخر حرکت دهید.

او ادعا می‌کند که خروپف‌کنندگان تنها پس از سه شب شاهد نتایج خواهند بود و علائم، کاهش ۵۹ درصدی را نشان می‌دهند.

در اوایل این ماه، سیلی چند پیشنهاد دیگر برای خروپف‌کنندگان به یک سایت سبک زندگی در بریتانیا ارائه کرده.

او توصیه میکند که از یک بالش ضد حساسیت استفاده کنید. اجتناب از غذاهای حاوی لبنیات؛ خوابیدن با یک توپ تنیس در زیر خود برای اطمینان از خوابیدن به پهلو. گرفتن دوش آب گرم قبل از خواب؛ و کنار گذاشتن الکل دیگر توصیه های اوست.

  درمان آرتروز زانو با غضروف بینی

خروپف یک معضل تقریباً جهانی است. مطالعات نشان داده است که ۴۵ درصد از بزرگسالان گهگاه خروپف می کنند، در حالی که ۲۵ درصد به طور معمول خروپف می کنند، مطالعات نشان داده است که افراد دارای اضافه وزن و افراد مسن بار بیشتری را در خروپف کردن به دوش می کشند.

مشخص شده است که خروپف در ایجاد دیابت، فشار خون بالا و سایر بیماری ها نقش داردکه یک علامت هشدار دهنده کلیدی برای آپنه خواب است، اختلالی که در آن تنفس در طول خواب بارها متوقف و شروع می شود

شورای ملی پیری گزارش می دهد که تقریباً ۳۹ میلیون بزرگسال آمریکایی به آپنه انسدادی خواب مبتلا هستند.

این سازمان خاطرنشان می کند که ۹۴ درصد از بیماران مبتلا به آپنه خواب خروپف هم میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان