وضعیت بازار سکه امروز تهران

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، آنطور که سایت اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرده قیمت سکه تمام دیروز بین کانال ۳۱ میلیون و ۳۲ میلیون تومان در نوسان رفت و برگشتی بود؛ عصر بر روی ۳۲ میلیون تومان قرار گرفت. اما خبر مهم بازار این است که مرکز مبادله ارز و طلا در روز دوشنبه اعلام کرده، چهارشنبه ۴ بهمن ماه؛ دومین جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله‌ است. نکته‌ای که در این مورد وجود دارد این است که هنوز قیمت شمش طلا در عرضه قبلی مشخص نیست.

در مورد عرضه سکه بدون تاریخ هم در هفته گذشته اعلام کرده بودند که این هفته عرضه می‌شود و فعلا زمان دقیق آن مشخص نیست. اگر در انتهای هفته عرضه سکه داشته باشیم می‌تواند در کاهش قیمت نقش داشته باشد.البته نکته بازار این بود که سکه تقلبی در بازار زیاد شده و معامله‌گران هشدار می دادند که از جاهای معتبر سکه بخرید.

قیمت سکه تمام در معاملات پشت خطی دوشنبه شب در حدو ۳۱ میلیون ۹۵۰ هزار تومان به فروش رسید. نرخ دلار هم در بازار شبانه ۵۴ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز دوشنبه تقریبا ۳۰۰ تومان افت کرده بود. تکنیکالیست‌ها می‌گویند سکه در حال حاضر مرز ۳۲ میلیون تومان و ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد و در مقابل مرز ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای سکه مهم است و اگر فلز گران‌بهای داخلی پایین این محدوده تثبیت دهد احتمال عقب‌نشینی آن تا نیمه کانال ۳۱ میلیون تومان و همچنین پله‌های پایین‌تر وجود دارد.

  ارزش ۱۰ رمزارز برتر در بازار جهانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان