• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • پیش بینی قیمت دلار در بازار روز سه‌شنبه تهران

پیش بینی قیمت دلار در بازار روز سه‌شنبه تهران

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز ، آن‌طور که معامله‌گران مدعی بودند قیمت دلار عصر دیروز با ۵۴ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۵۴ هزارو ۳۰۰ تومان به فروش رسید. روز یکشنبه هم معامله‌گران مدعی بودند که دلار در حدود ۵۳ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۵۴ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شده بود.

در کنار تهران، در بازار هرات با ۵۲ هزار و ۹۵۰ تومان بازگشایی شد و در نیمه ظهر بر روی ۵۳ هزار و ۲۸۰ تومان قرار گرفت. عصر هم قیمت دلار در هرات با ۵۳ هزارو ۲۵۰ تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است که قیمت دلار هرات از اردیبهشت‌ماه نتوانسته بالای مرز ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت کامل دهد.همچنین قیمت درهم بر روی ۱۴ هزار و ۸۷۰ تومان قرار گرفت. روز یکشنبه قیمت درهم در محدوده ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان قرار داشت.

از سوی دیگر قیمت دلار سلیمانیه در ۵۳ هزار و ۹۶۰ تومان آغاز به کار کرد و با افزایش در قیمت ۵۴ هزار و ۵۵۰ تومان در معاملات پشت خط دوشنبه بسته شد.

تتر روز دوشنبه را در کف کانال ۵۴ هزار تومانی آغاز کرد و با افزایش قیمت به میانه این کانال رسید. با کاهش قیمت بیت کوین از مرز حمایت ۴۰ هزار دلاری و ورود به ۳۹ هزار دلار، قیمت تتر به ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش می‌رسید.

به عقیده معامله‌گران فنی دو مقاومت مهم دلار هرات در روز سه‌شنبه در سطح قیمتی ۵۳ هزار و ۵۵۰ تومان و ۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود. اگر قیمت دلار بالای این دو مرز تثبیت دهد می‌تواند با افزایش قیمت همراه شده و کانال عوض کند. همچنین اگر قیمت درهم به بالای مرز بسته شده امروز برود امکان عبور از اولین سطح مقاومتی برای دلار هرات فراهم می‌شود. اولین حمایت دلار هرات ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان است که اگر از دست برود کف کانال صعود یعنی ۵۲ هزار و ۸۰۰ تومان را پیش رو دارد.

  دلار در حال ورود به کانال ۲۷ هزار تومان؛ سکه در مرز ۱۲ میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان