هدف تسهیلات PG&E کاهش قبوض آب و برق است

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، بسیاری از مصرف‌کنندگان بر این باورند که تنها کاری که Pacific Gas and Electric (PG&E) این روزها انجام می‌دهد، افزایش قیمت برق و گاز طبیعی است. اما شاید حقیقت کامل را ندانند.

تأسیسات PG&E در جزیره مک‌دونالد، ۱۰ مایلی غرب استوکتون در دلتای ساکرامنتو-سن خواکین، بیش از نیم قرن است که فعالیت می‌کند. PG&E گاز طبیعی را به مدت یک مایل زیر زمین در یک معدن گاز سابق ذخیره کرده است.

لینسی پائولو، سخنگوی این شرکت، می‌گوید: «ما می‌توانیم گاز را زمانی که هزینه آن پایین‌تر است خریداری کنیم، آن را ذخیره کنیم و سپس در زمان افزایش قیمت‌ها برای خدمت به مشتریان خود برداشت کنیم.»

تقاضا برای گاز طبیعی از نوامبر تا مارچ، که به عنوان فصل گرمایش زمستانی در سراسر کشور شناخته می‌شود، بیشترین میزان را دارد.

دن تانک، مدیر کنترل گاز PG&E می‌گوید: «ذخیره گاز طبیعی، به نظر من، باتری گاز طبیعی است. ذخیره، عملکرد ایمن و مطمئن گاز طبیعی را تضمین می‌کند.»

زیرا در زمستان، به ویژه در شرایط دمای شدید، گاز طبیعی بسیار گران است. این سیستم در اوایل زمستان سرد سال ۲۰۲۳ به خوبی کار کرد.

پائولو می‌گوید: «ما توانستیم در آن زمان گاز را از تاسیسات ذخیره‌سازی خود خارج کنیم و واقعاً مشتریان خود را از آن افزایش قیمت محافظت کنیم و در سال گذشته بیش از یک میلیارد دلار برای مشتریان خود صرفه جویی کنیم.»

اگرچه PG&E سه مخزن ذخیره گاز طبیعی کوچکتر دیگر دارد، اما تاسیسات سن خواکین می‌تواند کل سیستم PG&E را به مدت سه هفته فعال نگه دارد.

  5 نفر پس از سقوط جیپ از ارتفاع 300 فوتی در سونوما توسط هلی کوپتر نجات یافتند

لوسی ردموند، مدیر مدیریت دارایی‌های ذخیره گاز در PG&E می‌گوید: «این یک شاهکار مهندسی است. وظیفه ما مدیریت این دارایی‌ها و حفظ آن‌ها در شرایط کاری برتر، به‌روزرسانی تأسیسات و افزودن تله‌متری و شیرهای خودکار است که به خدمه ما اجازه می‌دهد با دقت آن‌ها را مانیتور کرده و کارایی‌شان را افزایش دهند.»

تانک می‌گوید: «ما اتوماسیون زیادی داریم. کنترل‌های زیادی در جای خود داریم؛ اقدامات پیشگیرانه‌ای که تضمین می‌کنند هر کاری که انجام می‌دهیم، می‌توانیم مطمئن باشیم که ایمن و قابل اعتماد است.»

اگرچه PG&E مقادیر زیادی گاز و برق را از سایر تولیدکنندگان خریداری می‌کند، اما قانوناً از افزودن سود خود به آن منع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان