• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • هوای سرد و بارانی، دلیل باز شدن مراکز گرم‌کننده در شهرستان سانتا کلارا

هوای سرد و بارانی، دلیل باز شدن مراکز گرم‌کننده در شهرستان سانتا کلارا

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، انتظار می‌رود دمای پایین و باران در طول هفته جاری، شهرستان سانتا کلارا را مجبور به باز کردن مراکز گرم‌کننده برای عموم مردم کند. دوازده کتابخانه‌ی این شهرستان و کتابخانه‌های شهر سن حوزه، در ساعات کاری معمول خود برای گرم شدن افراد باز خواهند بود.

ترنس توماس، ساکن سن حوزه، می‌گوید: «اینجا به خاطر باران، اوضاع خیلی بد است. سه ساله است که به کالیفرنیا آمده‌ام، اما هرگز چنین بارانی ندیده‌ام.»

انتظار می‌رود دره‌ی سانتا کلارا، شامل کوپرتینو، گیلفوری، سن حوزه و میلپیتاس، طی سه روز آینده بیشترین تأثیر را از هوای سرد دریافت کنند. پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در طول شب به اواسط یا اواخر دهه‌ی ۲۰ درجه‌ی سانتی‌گراد برسد.

کتابخانه‌های شهرستان و کتابخانه‌های شهر سن حوزه و مراکز اجتماع، حداقل برای سه روز آینده در سراسر شهرستان سانتا کلارا به‌عنوان مراکز گرم‌کننده عمل خواهند کرد. آن‌ها در ساعات کاری عادی خود برای عموم مردم باز خواهند بود.

این شهرستان توصیه می‌کند که تا حد امکان از هوای سرد دوری کنید، برای جلوگیری از هیپوترمی لباس‌های خیس را عوض کنید و برای محافظت از دمای پایین، لباس‌های گرم را به صورت لایه‌لایه بپوشید. مقامات شهرستان می‌گویند باز کردن امکانات عمومی برای کمک به مردم برای فرار از سرما، ممکن است خطر بیماری‌های مرتبط با سرما را نیز کاهش دهد.

مقامات شهرستان همچنین توصیه می‌کنند که بدن خود را آبرسانی کنید و برای گرم شدن از الکل یا مواد دیگر استفاده نکنید. مردم باید به یک مرکز گرم‌کننده بروند و تا زمانی که هوا گرم شود، به دنبال سرپناه باشند.

  پلیس سن حوزه در حال بررسی تیراندازی در منطقه Story Road و McLaughlin Avenue

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان