• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • اظهارنامه مالیات بر درآمد: چگونه می‌توانید بازپرداخت خود را دریافت و یا از کجا وضعیت آن را بررسی کنید

اظهارنامه مالیات بر درآمد: چگونه می‌توانید بازپرداخت خود را دریافت و یا از کجا وضعیت آن را بررسی کنید

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، همانطور که مالیات دهندگان برای تکمیل اظهارنامه مالیات بر درآمد ۲۰۲۳ خود آماده می شوند، IRS راهنمایی هایی را در مورد تسریع بازپرداخت و بررسی وضعیت آنها ارائه می دهد. در حالی که تاریخ شروع پردازش بازپرداخت های ۲۰۲۳ معمولاً تا اواخر ژانویه معلق است، بد نیست مروری بر آنچه که لازم است در این خصوص بدانید داشته باشیم:

اگر واجد شرایط بازپرداخت در اظهارنامه مالیاتی خود هستید، IRS می گوید که به طور کلی، ۹ مورد از ۱۰ بازپرداخت ظرف ۲۱ روز پس از دریافت اظهارنامه شما صادر می شود .

اگر پردازش بازپرداخت شما بیشتر طول بکشد، IRS می‌گوید عوامل مختلفی از جمله نیاز به اصلاح اشتباهات یا پرداخت بدهی‌های مالیاتی سررسید گذشته می‌تواند نقش داشته باشد.

برای اطمینان از اینکه بازپرداخت خود را به موقع دریافت می کنید، IRS توصیه می کند به جای اینکه منتظر چک کاغذی باشید، برای واریز مستقیم ثبت نام کنید .

آژانس توصیه می کند که بازپرداخت فقط به بانک های مستقر در ایالات متحده به نام خود مالیات دهندگان واریز شود. از کارت‌های نقدی پیش‌پرداخت نیز می‌توان استفاده کرد، اما چک کردن با موسسه بانکی خود در این شرایط همیشه توصیه می‌شود.

چگونه می توانم وضعیت بازپرداخت خود را بررسی کنم؟
IRS ابزار «بازپرداخت من کجاست» را ارائه می دهد، اما زمانی که بتوانید آن را بررسی کنید بسته به عوامل خاصی متفاوت است.

به عنوان مثال، اگر شما در حال تکمیل اظهارنامه ۲۰۲۳ خود به صورت الکترونیکی هستید، می توانید تقریباً ۲۴ ساعت پس از ارسال فرم های خود به IRS از این ابزار استفاده کنید.

  میزان شیوع کووید در حال افزایش است، افسران سلامت در Bay Area، ماسک زدن را برای همه در محیط‌های بسته اجباری می‌کنند.

اگر گزارش‌های سال‌های گذشته را به صورت الکترونیکی ارسال می‌کنید، باید حدود ۳ تا ۴ روز منتظر بمانید تا وضعیت بازپرداختی که صادر می‌شود به‌روزرسانی شود.

در نهایت، اگر در اظهارنامه مالیاتی خود ایمیل ارسال کنید، ممکن است تا چهار هفته طول بکشد تا IRS وضعیت بازپرداخت شما را در وب سایت به روز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان