اولین مرگ ناشی از آنفولانزا در سن فرنسیسکو گزارش شد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، مقامات بهداشتی و سلامت در سن فرنسیسکو اولین مرگ ناشی از آنفولانزا در این فصل را تأیید کردند که مربوط به یک بزرگسال زیر ۶۵ سال واکسینه نشده با بیماری های قبلی بود.

از مردم خواسته می شود برای محافظت در برابر بیماری های تنفسی، از جمله COVID-19 و RSV، واکسن آنفولانزا دریافت کنند. اگر بیمه درمانی ندارید، یا اگر بیمه شما هزینه واکسن ها را پوشش نمی دهد، به vaccines.gov مراجعه کنید تا مکانی را برای دریافت واکسن کووید خود پیدا کنید.

مقامات بهداشتی یادآوری می کنند که افرادی که بیشترین خطر را از این ویروس ها دارند، نوزادان، افراد مسن و افرادی با شرایط خاص سلامت هستند. SFDPH نوشت: “دریافت واکسن های توصیه شده در دوران بارداری از افراد باردار و همچنین نوزادان آنها محافظت می کند.”

اداره بهداشت گفت: “هر فرد ۶ ماهه به بالا باید سالانه واکسن آنفولانزا دریافت کند. کودکان ۸ سال و کوچکتر در سال اول که واکسن آنفولانزا را دریافت می کنند به ۲ دوز نیاز دارند.”

تجویز همزمان واکسن آنفولانزا، کووید و RSV امکان پذیر است. افراد بیمار باید در خانه بمانند، آزمایش کووید را انجام دهند و به کیت‌های آزمایشی رایگان ارائه شده توسط دولت دسترسی داشته باشند.

استفاده از ماسک‌هایی مانند KF94، KN95 یا N95 در داخل خانه می‌تواند حفاظتی را به همراه بهبود تهویه از طریق سیستم‌های HVAC و پنجره‌های باز ارائه دهد.

  بهترین محله‌ها در منطقه ساکرامنتو برای تماشای چراغ‌های کریسمس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان