درخواست از شهردار اوکلند برای اعلام وضعیت اضطراری

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، علی‌رغم دستگیری‌هایی که در ارتباط با قتل یک افسر پلیس اوکلند صورت گرفته است، یکی از رهبران شهر از شهردار می‌خواهد که وضعیت اضطراری اعلام کند.

نوئل گالو، کسی که پیشنهاد اعلام وضعیت اضطراری را می‌دهد، می‌گوید این کار به شهردار شنگ تائو اختیار می‌دهد تا در انتخاب رئیس جدید پلیس پیش برود.

تائو در فوریه گذشته لارون آرمسترانگ، رئیس سابق پلیس را اخراج کرد و از آن زمان شهر بدون رهبر دائمی بوده است.

گالو روز چهارشنبه با تائو دیدار کرد تا او را بر سر وعده‌اش برای اعلام وضعیت اضطراری به دلیل تأخیر کمیسیون پلیس اوکلند در ارائه لیستی از نامزدها برای انتخاب رئیس پلیس تحت فشار قرار دهد.

بدون وضع وضعیت اضطراری، روند عادی ادامه خواهد یافت. این امر به کمیسیون فرصت می‌دهد تا مارچ لیست جدیدی از فینالیست‌ها را به شهردار ارائه دهد. او لیست قبلی را رد کرده است.

سال سختی برای ساکنان اوکلند بوده است. سرقت‌ها ۳۸٪، سرقت‌های مسلحانه ۳۲٪ و سرقت خودروها ۴۴٪ افزایش یافته است و ۱۲۶ نفر در شهر کشته شده‌اند.

یکی از آنها، افسر پلیس اوکلند، توآن له، بود که روز جمعه گذشته در حین انجام عملیات مخفیانه مبارزه با سرقت، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

بری دونلان، رئیس انجمن افسران پلیس اوکلند گفت: «اگر کسی جرأت حمله به یک افسر پلیس اوکلند را داشته باشد، به هر ساکن اوکلند حمله کرده است.»

در حالی که خانواده له و شهر در حال عزاداری برای این افسر ۳۶ ساله هستند، OPD و سایر مأموران مجری قانون روی شواهد ویدئویی، الکترونیکی و فیزیکی صحنه کار می‌کنند.

  ساکنین سن فرنسیسکو می‌گویند برای اینکه «ثروتمند» شناخته شوید به 5.1 میلیون دلار نیاز دارید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان