لی سان کیون بازیگر فیلم برنده اسکار «Parasite» درگذشت

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، دفتر اورژانس کره جنوبی روز چهارشنبه اعلام کرد که لی سان کیون، بازیگر فیلم برنده اسکار «Parasite» درگذشت. بدن بی جان او در داخل خودرویی در پارکی که در مرکز سئول بود کشف شد.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که لی بیهوش در مکانی نامعلوم پیدا شده.

رسانه‌های کره جنوبی، از جمله خبرگزاری یونهاپ، اشاره کردند که پلیس پس از آن که خانواده‌اش از خروج وی از خانه خبر دادند و پیامی شبیه یک یادداشت خودکشی که به جا گذاشته بود را تحویل دادند، در جستجوی یافتن او دست به کار شدند.

لی سان کیون با بازی در نقش رئیس یک خانواده ثروتمند در فیلم تحسین شده «Parasite» شهرت قابل توجهی به دست آورد. در سال ۲۰۲۱، او جایزه انجمن بازیگران سینما را به دلیل مشارکتش در این فیلم در بخش «بازیگری در یک فیلم سینمایی» دریافت کرد. او همچنین برای بازی در فیلم علمی تخیلی «Doctor Brain» سال قبل نامزد بهترین بازیگر مرد در جوایز بین المللی امی شد.

قبل از شناخته شدن بین المللی وی از طریق «Parasite» لی برای سال ها چهره ای آشنا در پرده های کره ای بود. او با بازی در سریال‌های درام مختلف، از جمله سریال معروف «Coffee Prince» (۲۰۰۷)، درام پزشکی «Behind The White Tower» و همچنین«Pasta» (۲۰۱۰) و «My Mister» (۲۰۱۸) به محبوبیت دست یافت. ).

  Thorgan Hazard reaches 'personal agreement' with Borussia Dortmund

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان