محققان راز اجساد بدون سر بچه خزندگان در سواحل کالیفرنیا را کشف کردند

پیام جوان: به نقل از. ان بی سی بی اریا، محققان پاسخی برای یک راز هولناک شبیه به داستان کارآگاهان پیدا کرده‌اند که در آن اجساد بدون سر بچه‌های خزنده در سواحل شمالی کالیفرنیا از سانتا کروز تا مندوسینو پیدا شده است.

این پاسخ، که توسط دوربین‌های حسگر حرکتی پنهان ثبت شد، نه تنها راز را حل کرد، بلکه همچنین نشان داد که طبیعت در حال طی کردن مسیر خود است: روباه‌ها آن بچه خزندگان را می‌خورند.

این دوربین‌ها بخشی از تحقیقات دکتری دانشجویی UC Santa Cruz فرانکی گراتی در مورد ارتباط بین زمین و دریا است.

گراتی گفت: «یکی از جالب‌ترین یافته‌های تحقیقات اخیر ما این است که روباه‌ها نه تنها در حال تغذیه از لاشه‌های پستانداران هستند، بلکه گاهی اوقات نیز بچه خزندگان را می‌کشند».

از Ano Nuevo State Beach تا Mendocino County Coastline، روباه‌ها ده‌ها بچه خزنده خزنده را کشته‌اند – و در بسیاری از موارد، سر آنها را گاز گرفته‌اند.

در حالی که آن روباه‌ها به نظر نمی‌رسد که به سرخس‌های غول پیکر یخی حمله کنند، شواهدی وجود دارد که آنها اکنون به دنبال باله‌های بچه‌های سرخس یخی هستند.

راشل رید، دانشمند پژوهشی که عادات غذایی روباه‌های ساحل کالیفرنیا را مطالعه می‌کند، گفت که خزندگان در حال حاضر ۲۰ درصد از رژیم غذایی آنها را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: «فکر می‌کنم روباه‌ها مدتی است که از ساحل استفاده می‌کنند. دلیل جذابیت این است که منابع غذایی بسیار باکیفیت وجود دارد. یک پستاندار دریایی چربی زیادی دارد».

طبق گفته دانشمندان، بیشتر روباه‌ها که برای شام به ساحل می‌روند ممکن است در آینده تأثیر بیشتری بر زندگی دریایی داشته باشند.

  یک مدیر اجرایی در سیلیکون ولی، از دانش فنی خود برای کمک به کشور زادگاهش اوکراین استفاده می‌کند

رید می‌گوید: «فکر می‌کنم چالش اصلی برای خزندگان این است که اگر این یک مشکل بزرگتر شود و شروع به از دست دادن تعداد زیادی از بچه هایشان در شکار کنند، ممکن است مجبور شوند مکان های دیگری را برای نگهداری فرزندان خود انتخاب کنند».

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان