• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • قاضی فدرال، قانون کالیفرنیا که حمل سلاح گرم در اکثر مکان‌های عمومی را ممنوع می‌کرد، متوقف کرد

قاضی فدرال، قانون کالیفرنیا که حمل سلاح گرم در اکثر مکان‌های عمومی را ممنوع می‌کرد، متوقف کرد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، روز چهارشنبه، یک قاضی فدرال به طور موقت قانونی در کالیفرنیا را که قرار بود از اول ژانویه آغاز شود، که حمل اسلحه گرم را در بسیاری از مکان‌های عمومی ممنوع می‌کرد، متوقف کرد. قاضی، کورمک کارنی، این قانون را مغایر قانون اساسی دانست و تاکید کرد که این قانون متمم دوم را نقض می کند و مانع از حق دفاع از خود افراد می شود.

این قانون که توسط فرماندار گاوین نیوسام در ماه سپتامبر امضا شد، با هدف محدود کردن حمل مخفی در ۲۶ مکان، شامل پارک‌ها، کلیساها، بانک‌ها و باغ‌وحش‌ها، صرف نظر از داشتن مجوز حمل مخفی، انجام شد. این حکم، با صدور حکم اولیه، پیروزی برای انجمن تفنگ و تپانچه کالیفرنیا تلقی شد که قانون را به چالش کشید.

قاضی کارنی از این قانون به عنوان «جامع» و مغایر با متمم دوم، همسو با دیدگاه دیوان عالی انتقاد کرد. در حالی که نیوسام عزم خود را برای حمایت از اقدامات سختگیرانه‌تر اسلحه ابراز کرد، مخالفان، از جمله انجمن تفنگ و تپانچه کالیفرنیا، از این تصمیم به عنوان افزایش امنیت عمومی استقبال کردند.

پس‌زمینه قانونی شامل ارزیابی مجدد مجوزهای حمل مخفی پس از تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده در مورد انجمن تفنگ و تپانچه ایالت نیویورک علیه برون بود. نیوسام که خود را به عنوان یک مدافع ملی کنترل اسلحه معرفی می کند، با بحث های مداوم در مورد آرزوهای بالقوه ریاست جمهوری مواجه است.

  بازگشت جشنواره موسیقی Sol Blume به ساکرامنتو پس از سه سال وقفه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان