• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • استرداد یک شهروند کانادایی-لبنانی به اتهام کلاهبرداری و پولشویی در سن فرنسیسکو

استرداد یک شهروند کانادایی-لبنانی به اتهام کلاهبرداری و پولشویی در سن فرنسیسکو

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو و طبق اعلام دادستانی فدرال روز چهارشنبه، یک شهروند دوتابعیتی کانادایی-لبنانی از یونان به ایالات متحده به اتهام کلاهبرداری و پولشویی در سن فرنسیسکو مسترد شد.

نمر هالاک، متهم به سازماندهی یک طرح کلاهبرداری بازاریابی تلفنی و پولشویی در آپریل ۲۰۱۶، روز دوشنبه در دادگاه فدرال در سن فرنسیسکو حاضر شد. در کیفرخواست ادعا شده است که بین ژانویه ۲۰۱۰ و اگوست ۲۰۱۴، هالاک و همدستانش یک کلاهبرداری فریبنده بازاریابی تلفنی را با هدف قرار دادن مشاغل مختلف انجام دادند و آنها را مجبور به پرداخت هزینه خدمات فهرست تجاری غیرمجاز کردند. دادستان ها ادعا می کنند که هالاک شرکت های پوسته ای را در فلوریدا و دلاور راه اندازی کرده است و از اصطلاح “صفحه زرد” برای ایجاد ظاهری مشروع استفاده می کرد. قربانیان گمراه شده فکر کنند برای خدمات قبلی بدهکار هستند و در صورت عدم پرداخت با آزار و اذیت و تهدید مواجه می شدند.

کیفرخواست همچنین هالاک را در یک توطئه پولشویی از مارچ ۲۰۱۱ تا می ۲۰۱۳ دخیل می‌داند. هالاک که پس از اعلامیه قرمز پلیس بین‌الملل در یونان دستگیر شد، با اتهاماتی از جمله توطئه برای ارتکاب پولشویی، کلاهبرداری پستی و الکترونیکی روبرو است و به طور بالقوه می‌تواند به ۲۰ سال زندان محکوم شود. در صورت محکومیت همچنین با جزای نقدی و استرداد وجوه دریافتی نیز مواجه است.

  زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.1 ریشتر شمال کالیفرنیا را لرزاند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان