• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • برخورد خودروی ناشناس به یک خودروی شاسی‌بلند که بخشی از کاروان خودرو‌های جو بایدن بود

برخورد خودروی ناشناس به یک خودروی شاسی‌بلند که بخشی از کاروان خودرو‌های جو بایدن بود

پیام جوان: یکشنبه شب به وقت شرق آمریکا، یک خودرو ناشناس به یک خودروی شاسی‌بلند پارک شده، که بخشی از کاروان خودرو‌های رئیس جمهوری آمریکا بود، برخورد کرد. این سانحه در نزدیکی ستاد انتخاباتی جو بایدن در شهر ویلمینگتون، در ایالت دلاور، رخ داد.

به گزارش رسانه‌های آمریکا، این خودرو که پلاک ایالت دلاور را داشت با یکی از خودروهای سرویس مخفی آمریکا که برای بستن تقاطع‌ منتهی به ستاد انتخاباتی استفاده می‌شد، برخورد کرد. این حادثه در حالی رخ داد که جو بایدن و همسرش جیل بایدن در حال ترک محلی بودند که جایی که رئیس جمهور و بانوی اول با کارکنان ستاد انتخاباتی خود شام خورده بودند. در این حادثه آسیبی به آنها نرسیده است.

پس از یک صدای انفجار بلند که ناشی از برخورد این خودرو به یک خودروی شاسی بلند واقع در یک تقاطع که در نزدیکی – در حدود ۴۰ متری (۱۳۰ فوت) – بایدن بود، پرسنل امنیتی، رئیس‌جمهور آمریکا را به سرعت وارد یک خودرو که آماده و منتظر بود کردند و او را از محل حادثه که در مرکز شهر ویلمینگتون بود دور کردند.

این حادثه در لحظه‌ای اتفاق افتاد که خبرنگاران که در پیاده رو بیرون دفتر ستاد انتخاباتی بایدن جمع شده بودند تازه سوالات خود را که از راه دور فریاد می‌زدند به پایان رسانده بودند که صدای تصادف را شنیدند.

راننده این خودرو سواری نقره‌ای رنگ سپس سعی کرد به سمت تقاطعی که بسته بود ادامه مسیر دهد، که کارکنان سرویس مخفی خودرو را محاصره و متوقف کردند. راننده خودرو مذکور پس از محاصره شدن، خود را تسلیم ماموران کرد.

  کتابخانه عمومی ساکرامنتو یک کیوسک کتاب 24 ساعته افتتاح کرد

یکی از ماموران در حالی که منطقه را ایمن می‌کردند، به خبرنگاران حاضر در محل گفت: «در حال تخلیه محل هستیم، شما هم بروید.»

بنابر گزارش‌ها، بایدن بدون هیچ گونه حادثه دیگری به سلامت به خانه خانوادگی خود رسید. سرویس مخفی بلافاصله در مورد این حادثه اظهار نظر نکرد.

بر اساس گزارش VOA

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان