خیابان‌های سن فرنسیسکو ۳ هفته پس از APEC چگونه به نظر می‌رسند؟

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، در طول اجلاس APEC، منطقه خیابان‌های Leavenworth و Ellis تمیز بود و حتی به نظر می‌رسید که شسته شده باشد. اکنون، کمپ‌های بی‌خانمان‌ها بازگشته‌اند و برخی از وسایل آن‌ها تقریباً پیاده‌رو را مسدود کرده‌اند.

رنه کلرادو، مدیر اجرایی انجمن بازرگانان Tenderloin، گفت: «هنوز بسیاری از خیابان‌ها تمیز هستند، اما شاهد بازگشت برخی از چادرها هستیم.»

کلرادو گفت که حضور اضافی پلیس در طول APEC به جابجایی بسیاری از بی‌خانمان‌های محله به سایر نقاط شهر کمک کرد.

اما اکنون که آنها بازگشته‌اند، دین پرستون، ناظر منطقه Tenderloin، گفت که مشخص است دفتر شهردار بار دیگر در رسیدگی به مشکلات طولانی مدت بی‌خانمانی در این محله کوتاهی می‌کند.

پرستون گفت: «به نظر نمی‌رسد هیچ برنامه جدی برای کمک به افراد برای دریافت کمک مورد نیاز و بیرون کردن آن‌ها از خیابان‌ها وجود داشته باشد و این همچنان برای مردم محله منبع خشم زیادی است.»

دفتر شهردار گفت که تیم‌های خیابانی شهر به طور فعال به افراد، محل اسکان پیشنهاد می‌دهند، اما بارها و بارها افراد آنها را قبول نمی‌کنند.

بر اساس اداره بی‌خانمانی شهر، آنها از زمان همه‌گیری ۳۰۰ تخت به خوابگاه جدید اضافه کرده‌اند و ۳۰ تخت دیگر نیز برای اقامت شبانه در طول زمستان اضافه کرده‌اند.

شهردار لندن برید همچنین به آژانس‌های شهری دستور داده است که بررسی یک قانون جدید ایالتی را آغاز کنند که در ژانویه اجرایی می‌شود و معیارهای دریافت سرپرستی دادگاه برای افراد در بحران عمیق به دلیل سوء مصرف مواد را گسترش می‌دهد.

  نشت گاز، خیابان‌ها را در Mountain View می‌بندد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان