سیاتل بهترین شهر ایالات متحده برای مجردها نام گرفت

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، مطالعه جدیدی توسط WalletHub سیاتل، واشنگتن را به عنوان بهترین شهر ایالات متحده برای مجردها رتبه بندی کرده است. این مطالعه بیش از ۱۸۰ شهر در سراسر کشور را بر اساس ۳۵ شاخص دوست‌یابی، از جمله تعداد فرصت‌های دوستیابی آنلاین، میانگین قیمت یک وعده غذایی دو نفره، و در دسترس بودن کارهای رایگان برای انجام مقایسه کرد.

عوامل موفقیت سیاتل

جمعیت بالای مجرد سیاتل، فعالیت‌های فراوان و هزینه‌های زندگی نسبتاً ارزان آن، همگی به رتبه‌بندی بالای سیاتل کمک کرده‌اند. وضعیت شهر به عنوان یک مرکز فناوری نیز احتمالاً نقشی را ایفا می کند، زیرا بسیاری از مجردها در شهر تحصیل کرده و مرفه هستند.

سایر شهرهای عالی رتبه

لاس‌وگاس، نوادا و دنور، کلرادو، چند شهر برتر بعدی برای مجردها را به خود اختصاص دادند، در حالی که پرل، هاوایی، گلندیل، کالیفرنیا ، براونزویل ، تگزاس، وارویک، رود آیلند و کلمبیا، مریلند در رتبه‌بندی بدترین شهرها برای افراد مجرد قرار گرفتند.

توصیه هایی برای یافتن عشق در سیاتل

اگر به دنبال یافتن عشق در سیاتل هستید، WalletHub توصیه می‌کند که بسیاری از گزینه‌های دوستیابی آنلاین شهر را بررسی کنید، به باشگاه‌ها یا گروه‌های اجتماعی مرتبط با علایق خود بپیوندید و در رویدادها و فعالیت‌هایی که از آن لذت می‌برید شرکت کنید.

به طور کلی، سیاتل یک شهر عالی برای مجردانی است که به دنبال مکانی پر جنب و جوش، فعال و مقرون به صرفه برای زندگی هستند.

  سرقت لباس زیر 3875 دلاری از یکی از فروشگاه‌های ویکتوریا سیکرت در مرکز خرید سرامونته

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان