قوانین جدید کالیفرنیا در سال ۲۰۲۴ اجرایی می‌شود

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی. اریا، سال جدید برای ایالت کالیفرنیا، قوانین جدیدی به همراه دارد! در میان ده ها قانون جدیدی که از تاریخ یک ژانویه سال آتی اعمال خواهند شد، یکی از آن ها توجه والدین کودکان را به خود جلب کرده است.

فروشگاه های بزرگ که اسباب بازی می‌فروشند، مجبور هستند یک بخش از قسمت فروش اسباب بازی‌ها در فروشگاه‌ها را، به اسباب بازی‌هایی اختصاص دهند که دارای جنسیت خنثی هستند. (به گفته‌ی) دلیل این حرکت این است تا مسائل و کلیشه‌های مرتبط با اینکه چه جنسیتی باید با چه نوع اسباب بازی‌هایی بازی کند را حذف کنند.

اگرچه کالیفرنیا اولین ایالتی است که این کار را انجام می دهد، برخی از خرده فروشان قبلاً این کار را انجام داده اند.

Target در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که استفاده از برخی از علائم جنسیت را در فروشگاه های خود متوقف خواهد کرد.

قوانین جدیدی برای خیابان‌ها نیز وضع شده است. برنامه‌ی آزمایشی نصب دوربین (راهنمایی رانندگی) برای تاریخ ۱ ژانویه با چراغ سبز همراه شده است.

San Francisco, Oakland, و San Jose از جمله شهرهایی هستند که اجازه دارند تا ۳۳ دوربین پلاک خوان در منطقه مدارس و محل‌هایی که تصادف های زیادی در آن رخ داده‌اند نصب کنند.

این بدان معناست که شما به دلیل تخطی از محدودیت های سرعت قرار است جریمه شده و تیکت دریافت کنید بدون آنکه نیاز باشد (توسط پلیس) در خیابان متوقف شوید.

شهردار سن حوزه در اینباره گفت که ما امسال ۶۵ کشته از قبیل عابرین پیاده، دوچرخه سواران و رانندگان خودرو داشته ایم (و) باید بهتر عمل کنیم.

  ساعات باز و بسته شدن مراکز رای‌گیری کالیفرنیا در روز انتخابات

محدوده‌ی نرخ جریمه‌ی رانندگان از ۵۰ دلار تا ۵۰۰ خواهد بود.

شهردار مت ماهان پیش بینی می‌کند که دوربین‌های سن حوزه تا فصل تابستان نصب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان