• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • خزر مومنی، خواهر نیما مومنی، متهم به قتل مدیر فناوری باب لی، به جرم رانندگی تحت تأثیر الکل و فرار از محل حادثه دستگیر شد

خزر مومنی، خواهر نیما مومنی، متهم به قتل مدیر فناوری باب لی، به جرم رانندگی تحت تأثیر الکل و فرار از محل حادثه دستگیر شد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، خواهر نیما مومنی، مردی که متهم به قتل مدیر فناوری باب لی است، روز دوشنبه در سانفرانسیسکو به ظن رانندگی تحت تاثیر الکل و فرار از محل حادثه دستگیر شد.

به گفته پلیس، خزر مومنی، ۳۸ ساله، پس از تصادف رانندگی در منطقه خیابان های گیری و لارکین دستگیر شد.

یک مرد که در این محله کار می کند گفت که یک کوپه مرسدس سفید رنگ به دو ماشین پارک شده برخورد کرد و سپس متوقف شد. پلیس گفت که آنها به آنجا رسیدند و خزر را پشت فرمان دیدند.

بر اساس گزارش پلیس، دو عضو تیم پاسخ به بحران خیابانی آتش نشانی به مأموران گفتند که خزر را در حال استنشاق از کارتریج خامه ای دیده اند.

قوطی های خامه ای حاوی اکسید نیتروس است که گاهی اوقات به آن گاز خنده می گویند. در گزارش آمده است که مأموران دو مورد از آنها را در ماشین خزر پیدا کرده و تحقیقات DUI را آغاز کرده اند.

پلیس گفت که خزر به اتهام رانندگی تحت تاثیر الکل، فرار از محل حادثه، عدم رانندگی در خط و عدم ارائه بیمه در محل حادثه به زندان منتقل شده است.

دفتر دادستانی تا روز سه شنبه پرونده او را نداشت و اظهار نظری نکرد. دفتر دکتر دینو الیاسنیا، جراح زیبایی برجسته، شوهر خزر، نیز اظهار نظری نکرد.

  تصمیم T-Mobile به انتقال سرویس برخی از مشتریان به طرح‌های گران‌تر

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان