اوکلند با تیم بیس بال جدید خود به لیگ Pioneer می پیوندد

پیام جوان: اوکلند بیسبال را پس می گیرد. این پیامی است که گروهی از هواداران وفادار A، سرمایه گذاران، مقامات منتخب و ساکنان تاثیرگذار با راه اندازی Oakland Ballers، تیم بیس بال حرفه ای جدید شهر، بیان می کنند. این اعلامیه که صبح روز سه شنبه منتشر شد، تقریباً دو هفته پس از آن صورت گرفت که صاحبان Major League Baseball به اتفاق آرا با انتقال Athletics به لاس وگاس موافقت کردند.

اوکلند بالرز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «برخلاف A، B ها عهد می‌کنند که هرگز شهر را ترک نکنند. اوکلند A برای اوکلند، توسط اوکلند و برای همیشه در اوکلند خواهد بود. اوکلند A معتقد است که تیم‌های ورزشی باید به جوامع خود خدمت کنند – نه برعکس.»

مسئولان گفتند که Oakland Ballers 2 میلیون دلار سرمایه اولیه از سرمایه گذاران جمع آوری کرده است و اضافه کردند که هر کسی می تواند با مشارکت در تلاش اولیه جمع آوری کمک مالی، بخشی از تیم شود.

کارآفرین پل فریدمن و برایان کارمل، نویسنده و تهیه کننده کهنه کار، این تیم را تأسیس کردند. هر دو به همراه سایر مقامات، از جمله شهردار اوکلند، شنگ تائو، رئیس شورای شهر اوکلند، نیکی باس، و کارآفرین و هنرمند اوکلند، Mistah FAB در یک نشست خبری که برای ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه در Laney College برنامه ریزی شده بود، کنار هم قرار می‌گیرند تا راه اندازی تیم را اعلام کنند.

Ballers اولین تیم ساحل غربی خواهد بود که به لیگ بیسبال Pioneer می پیوندد، یک لیگ مستقل با تیم هایی در کلرادو، آیداهو، یوتا و مونتانا.

اوکلند با مدل تامین مالی جمعی که در آن هواداران می توانند مالک شوند، غریبه نیست.

  ایست بازرسی DUI در مسیر Yolo County در آخر هفته Memorial Day

در سپتامبر، باشگاه فوتبال Oakland Roots سرمایه گذاری های مالکیت جدید را راه اندازی کرد و بیش از ۱۲۰۰ سرمایه گذار را از سراسر جهان جمع آوری کرد تا بیش از ۱ میلیون دلار جمع آوری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان