• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • ماموران گشت مرزی راننده‌ای را که بیش از ۳٫۵ میلیون دلار قرص فنتانیل حمل می‌کرد در ایالت کالیفرنیا دستگیر کردند

ماموران گشت مرزی راننده‌ای را که بیش از ۳٫۵ میلیون دلار قرص فنتانیل حمل می‌کرد در ایالت کالیفرنیا دستگیر کردند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، هفته گذشته، مأموران گشت مرزی در کالیفرنیا پس از متوقف کردن یک راننده در بزرگراه، مقدار قابل توجهی مواد مخدر را کشف کردند. مأموران ده ها بسته قرص فنتانیل به ارزش میلیون ها دلار را در داخل خودرو پیدا کردند.

در حین توقف، یک سگ گشت مرزی توجه مأموران را به خودروی سدان معطوف کرد. پس از بازرسی بیشتر، مأموران ۶۲ بسته قرص آبی را در داخل پنل های درب و صندلی های خودرو پیدا کردند. آزمایش‌ها وجود فنتانیل را تایید کرد.

در مجموع، مأموران ۸۱٫۴ پوند فنتانیل را با ارزش تقریبی ۳,۶۹۲,۰۰۰ دلار ضبط کردند. گشت مرزی سدان را توقیف کرد و راننده و قرص ها را به اداره تحقیقات ویژه کلانتر شهرستان ریورساید تحویل داد.

سرپرست گشت مرزی، پاتریشیا دی. مک گورک-دانیل، از مأموران گشت مرزی به دلیل تعهدشان به حفظ امنیت آمریکا قدردانی کرد. مک گورک-دانیل گفت: “ما به مبارزه با فنتانیل در خط مقدم ادامه خواهیم داد و در نهایت سازمان های قاچاق مواد مخدر را که از این سم سود می برند، مختل کرده و برچیده خواهیم کرد.”

این توقیف بخشی از عملیات آپولو بود، یک تلاش مشترک بین آژانس های فدرال، ایالتی و محلی برای مبارزه با تهدید فنتانیل در ایالات متحده. مأموران گشت مرزی بخش سن دیگو بیش از ۱۲۸۵ پوند فنتانیل را در سال مالی ۲۰۲۳ ضبط کردند.

  فرود اضطراری هلیکوپتر کلانتر شهرستان ساکرامنتو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان