جزئیات جدیدی از سقوط مرگبار خودرو در مرز ایالات متحده و کانادا

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، اف‌بی‌آی اعلام کرد که تحقیقات خود را در مورد سانحه رانندگی شدید اتومبیل در مرز آمریکا و کانادا در نزدیکی آبشار نیاگارا که منجر به کشته شدن زوجی از غرب ایالت نیویورک شد، به پایان رسانده است.

اف‌بی‌آی در بیانیه‌ای که به صورت آنلاین منتشر شد، گفت که هیچ مدرکی مبنی بر وجود مواد منفجره یا ارتباط با هیچ گروه تروریستی پیدا نکرده است.

فیلم‌های ضبط شده از دوربین‌های امنیتی مرزی نشان می‌دهد که یک خودروی سفید با سرعت زیاد به سمت گذرگاه مرزی پل رنگین کمان می‌رود، به یک جدول برخورد می‌کند و سپس به هوا بلند می‌شود و به پهلو می‌پیچد.

ریکی ویلسون، یک راهنمای تور آبشار نیاگارا که در خودروی خود و در نزدیکی محل حادثه بود، گفت: «حدود ۳۰ فوت دورتر از من، چیزی را دیدم که در هوا بود. ابتدا فکر کردم هواپیما است. مثل حرکت آهسته به نظر می‌رسید. گفتم، “خدای من، یک ماشین است. یک وسیله نقلیه است و در هوا پرواز می‌کند.”»

این خودرو درست در شرق ایستگاه بازرسی اصلی آبشار نیاگارا سقوط کرد و شعله‌ور شد.

ویلسون گفت: «ناگهان دود سیاه و سپس آتش را دیدم. هیچ انفجاری وجود نداشت، فقط دود سیاه. من نمی توانستم باور کنم که چه چیزی می بینم، شبیه چیزی در هالیوود بود.»

این حادثه حدود ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت شرقی روز چهارشنبه رخ داد.

ملاحظات امنیتی باعث شد مقامات سه گذرگاه مرزی دیگر نیویورک را به مدت چند ساعت تعطیل کنند. فرماندار بعداً اعلام کرد که هیچ مدرکی دال بر حمله تروریستی وجود ندارد.

  تحقیقات پلیس سن حوزه در رابطه با جزئیات دو تیراندازی در این منطقه

گاوین هوچول فرماندار گفت: «بر اساس تحقیقات اولیه، هیچ نشانه‌ای از فعالیت تروریستی وجود ندارد.»

در این حادثه، یکی از کارگران مرزی در یک غرفه دچار جراحات جزئی شد و به بیمارستان منتقل و سپس مرخص شد.

هوچول می گوید که خودرو سوخته و چیزی جز موتور و زباله در حدود دوازده غرفه در ایست بازرسی که راننده سقوط کرده است باقی نمانده است.

ویلسون می‌گوید یکی دیگر از شاهدان که راننده تاکسی است، مردی را در ماشین سفید دید که با سرعت زیاد می‌رود.

ویلسون گفت: «کسی که اینجا تاکسی می‌راند فکر می‌کند که او با سرعت ۱۰۰ مایل در ساعت در حال پایین آمدن از خیابان بوده است.»

اف‌بی‌آی اواخر روز چهارشنبه اعلام کرد که این پرونده را به عنوان تحقیقات ترافیکی به اداره پلیس آبشار نیاگارا تحویل داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان