شروع خوب فصل سفر و تعطیلات در فرودگاه سن حوزه

پیام جوان: پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، South Bay با افزایش ترافیک مسافر در فرودگاه بین المللی سن حوزه مینه تا مواجه می شود

در South Bay، با ورود و خروج مسافران از فرودگاه بین‌المللی سن حوزه مینه تا، ترافیک سنگین‌تری مشاهده می‌شود. در تعطیلات گذشته، مشکلات فنی و شرایط آب و هوایی شدید در سراسر کشور باعث تأخیرهای عمده در پروازهای فرودگاه سن حوزه شده بود.

اما اکنون به نظر می رسد همه چیز در سن حوزه به خوبی پیش می رود. با پیاده و سوار شدن مسافران، کمی ترافیک وجود دارد، اما اکثر مردم می‌گویند که در هنگام پرواز هیچ مشکلی نداشته اند.

در فرودگاه بین‌المللی سن حوزه مینه تا، ده‌ها خودرو در شب چهارشنبه در خارج از هر دو ترمینال صف کشیدند. اداره امنیت حمل و نقل می‌گوید که انتظار می‌رود این فصل تعطیلات شلوغ‌ترین دوره سفر در تاریخ باشد.

سال گذشته در تعطیلات کریسمس، خطوط هوایی Southwest پس از لغو پروازها برای تقریباً یک هفته با انتقادهای شدید مواجه شد. Southwest هوای شدید و مشکلات فنی سیستم عامل خود را عامل تأخیر دانست. این هفته، انجمن خلبانان خطوط هوایی Southwest اعلام کرد که یک مرکز اعتصاب در دالاس افتتاح کرده است.

مهمانداران هواپیمایی آمریکایی نیز می گویند که از سال ۲۰۱۹ افزایش حقوق نداشته اند و از مقامات فدرال درخواست کرده اند که قبل از پایان این فصل و سفر تعطیلات، حق اعتصاب داشته باشند.

در همین حال، به نظر می رسد مسافران هواپیما از به موقع بودن پروازهایشان خوشحال هستند.

با توجه به مقررات فدرال، بسیار بعید است که خلبانان Southwest یا مهمانداران هواپیمایی آمریکایی قبل از پایان سال دست به اعتصاب بزنند.

  دستگیری یک استاد کالج در Bay Area به جرم برپایی آتش سوزی‌های گسترده در منطقه

در این روزها، اکثر مردم فقط امیدوارند که همه بتوانند بدون تأخیرهای طولانی از این فصل پرسفر و شلوغ عبور کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان