تایید سرقت اطلاعات از کاربران SAMSUNG!

پیام جوان: سامسونگ غول کره‌ای حوزه فناوری و دیجیتال، به کاربران خود در بریتانیا اعلام کرد که اطلاعاتی نظیر نام، شماره تلفن، آدرس پستی و آدرس ایمیل آن‌ها توسط هکرها به سرقت رفته است.

به گزارش ایتنا، «چلسی سیمپسون»، سخنگوی سامسونگ به TechCrunch گفت که اخیراً هشداری دریافت کرده‌اند که در آن «از یک حادثه امنیتی خبر داده» که «منجر به استخراج غیرقانونی اطلاعات تماس برخی از مشتریان فروشگاه الکترونیکی سامسونگ در بریتانیا شده است.»

به گفته سخنگوی سامسونگ تعداد مشتریانی که تحت تأثیر این حمله سایبری قرار گرفته‌اند و همچنین چگونگی دسترسی هکرها به سیستم‌های داخلی مشخص نشده است.

سامسونگ در نامه‌ای که خطاب به مشتریان آسیب‌دیده منتشر کرده مدعی شده که هکرها از طریق یک آسیب‌پذیری در یک برنامه تجاری شخص ثالث ناشناس در بین ۱ ژوئن ۲۰۱۹ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ به اطلاعات شخصی مشتریانی که طی این دوره از فروشگاه بریتانیا سامسونگ خرید کرده‌اند، دست یافته‌اند. کره‌ای‌ها عنوان کردند که تا ۱۳ نوامبر ۲۰۲۳ یعنی بیش از ۳ سال بعد از این اتفاق، متوجه این حمله سایبری نشده‌اند.

سامسونگ خطاب به مشتریان خاطرنشان کرد که هیچ داده مالی یا اطلاعات بانکی سرقت نشده و هکرها احتمالاً نام، شماره تلفن، آدرس پستی و آدرس ایمیل آن‌ها را فقط سرقت کرده‌اند.

اتفاقی که سامسونگ در مورد آن صحبت کرده، سومین حمله سایبری در دو سال گذشته است که تجربه می‌کند.

مارس و سپتامبر ۲۰۲۲ دو حمله سایبری دیگری بود که با به سرقت رفتن ۲۰۰ گیگابایت از اطلاعات کاربران همراه شد.

 

 

 

  در گوگل کروم با فشار دادن دکمه فالو جدیدترین مطالب وب‌سایت‌های مورد علاقه خود را دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان