• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • سن حوزه کمک مالی چند میلیون دلاری برای مقابله با سرقت‌های خرده فروشی سازمان یافته دریافت می‌کند

سن حوزه کمک مالی چند میلیون دلاری برای مقابله با سرقت‌های خرده فروشی سازمان یافته دریافت می‌کند

پیام جوان: به نقل از ان بی سی بی اریا، با نزدیک شدن فصل خرید تعطیلات، سن حوزه برای مبارزه با سرقت از فروشگاه ها آماده می شود.

این شهر از دولت کمک مالی چند میلیون دلاری برای کمک به مقابله با سرقت‌های سازمان‌یافته از فروشگاه‌ها دریافت کرده است.

هدف این است که اطمینان حاصل شود که خریداران تعطیلات می‌توانند بدون نگرانی در مورد سرقت‌های ناگهانی، مشکلی که در حال افزایش است، هزینه کنند و آرامش داشته باشند.

مت ماهان، شهردار، می‌گوید: «اکنون به لطف کمک مالی ایالتی، شهر می‌تواند کار بیشتری برای مبارزه با سرقت‌های سازمان‌یافته از فروشگاه‌ها انجام دهد.»

ماهان گفت: “این کمک مالی میلیون ها دلار برای مبارزه با سرقت از فروشگاه ها اختصاص می دهد که افسران و دادستان های بیشتری را در این پرونده قرار می دهد و برنامه خواننده پلاک اتوماتیک ما را گسترش می دهد.”

SJPD از پول کمک مالی خود برای تشکیل یک گروه ویژه سرقت سازمان‌یافته از فروشگاه‌ها استفاده می‌کند که گشت‌زنی در مراکز خرید را تقویت می‌کند و به شناسایی نقاط داغ کمک می‌کند.

پاول جوزف، دستیار رئیس SJPD گفت: «از طریق همکاری نزدیک با متحدان اجرای قانون و DA، ما برای سرنگونی شبکه‌ها و پیگرد افراد درگیر تلاش خواهیم کرد.»

دفتر دادستانی کل شهرستان سانتا کلارا یک بازپرس جنایی را به تمرکز بر سرقت سازمان‌یافته از فروشگاه‌ها اختصاص می‌دهد تا خریداران بتوانند در این فصل تعطیلات روی هدایا تمرکز کنند، نه سرقت‌ها.

  لغو جشن 4/20 در پارک گلدن گیت: ناامیدی در میان طرفداران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان