تظاهرات Thousand Oaks با تراژدی برای یک حامی اسرائیل به پایان رسید

پیام جوان: به گزارش ان تی دی، یک مرد ۶۹ ساله که در حمایت از اسرائیل تظاهرات می کرد، پس از اینکه در درگیری با یک معترض طرفدار فلسطین در یک تجمع در Thousand Oaks، کالیفرنیا در ۵ نوامبر، حدود ۴۰ مایلی شمال غربی لس آنجلس، مجروح شد، روز دوشنبه جان خود را از دست داد.

پزشکی قانونی شهرستان ونتورا مرگ پل کسلر را قتل اعلام کرد و اداره کلانتر شهرستان احتمال جنایت نفرت انگیز را رد نکرده است. به گفته اتحادیه یهودیان لس آنجلس بزرگ، آقای کسلر یهودی بود.

مسئولان می گویند آقای کسلر یکشنبه بعدازظهر در حال شرکت در تجمع بود که با یک معترض مخالف که در نزدیکی یک رویداد طرفدار فلسطین تظاهرات می کرد، درگیر شد.

این حادثه در تقاطع بلوار وست‌لیک و بلوار Thousand Oaks در شهرستان ونتورا رخ داد.

اداره کلانتر شهرستان ونتورا پس از اینکه چندین شهروند با پلیس تماس گرفتند و در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر گزارش حمله را دادند، به این درگیری پاسخ داد.

ماموران کلانتر آقای کسلر را در حالی که از ناحیه سر مجروح شده بود، پیدا کردند. شاهدان به پلیس گفتند که او در حین درگیری به عقب افتاده و سرش به زمین خورده است. او برای معالجه به بیمارستان منطقه منتقل شد اما روز دوشنبه به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

اداره پزشکی قانونی شهرستان ونتورا اعلام کرد که آقای کسلر در اثر ضربه شدید به سر جان خود را از دست داده است.

دفتر کلانتر همچنان در حال بررسی این حادثه است. از هر کسی که شاهد یا اطلاعاتی در مورد این حادثه دارد یا در تظاهرات حضور داشت، درخواست می‌شود با دفتر کلانتر تماس بگیرد. این اداره یک کنفرانس مطبوعاتی را برای صبح سه شنبه برنامه ریزی کرده است.

  Fremont شادترین مکان برای زندگی در ایالات متحده نامگذاری شد

اتحادیه یهودیان لس آنجلس بزرگ با صدور بیانیه ای در عصر دوشنبه اعلام کرد که از این خبر بسیار متاثر شده است. این گروه گزارش داد که آقای کسلر با بلندگو به سرش ضربه خورده است.

این فدراسیون افزود: “خشونت علیه مردم ما جایی در جامعه متمدن ندارد.” “ما امنیت را می خواهیم. ما خشونت علیه جامعه خود را تحمل نخواهیم کرد. ما هر کاری که در توانمان باشد برای جلوگیری از آن انجام خواهیم داد.”

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان