• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • معرفی چند مکان در منطقه ساکرامنتو با اطلاعات تاریخی در مورد مردم بومی کالیفرنیا

معرفی چند مکان در منطقه ساکرامنتو با اطلاعات تاریخی در مورد مردم بومی کالیفرنیا

پیام جوان: به نقل از کی تی وی یو، نوامبر امسال سی و سومین ماه ملی میراث بومیان آمریکا است. در منطقه ساکرامنتو، چندین قبیله بومی، از جمله نیسنان، مایدو جنوبی، دره و دشت میووک، و پاتوین ویتون، برای قرن ها ساکن بوده اند. با این حال، ورود اروپایی‌ها، مانند اسپانیایی‌ها در دهه‌های ۱۵۰۰ و ۱۷۰۰، و بعداً جویندگان طلا در اواخر دهه ۱۸۴۰، منجر به جابجایی و محو فرهنگ بومیان کالیفرنیا شد.

در دهه های اخیر، کالیفرنیا اقداماتی را برای حفظ میراث، فرهنگ و داستان های اولین مردم این ایالت انجام داده است. در این نوشته، چند مکان در منطقه ساکرامنتو با اطلاعات تاریخی در مورد مردم بومی کالیفرنیا آمده است:

شهرستان ساکرامنتو
– State Indian Museum: این موزه که در خیابان ۲۶۱۸، ساکرامنتو واقع شده است، موضوعات زندگی بومیان کالیفرنیا را به نمایش می گذارد و شامل اقلام سنتی، عکس های بزرگان کالیفرنیا، و منطقه ای برای آزمایش ابزارهای بومی است.

شهرستان پلاسر
موزه و مکان تاریخی مایدو: این موزه در ۱۹۷۰ جانسون رنچ درایو، روزویل واقع شده است و شامل نمایشگاه هایی از شیوه های سنتی بومیان آمریکا و مسیرهای در فضای باز با سنگ نگاره های باستانی است. آنها همچنین میزبان نمایشگاه های صنایع دستی بومی هستند.

شهرستان آمادور
– Indian Grinding Rock State Historic Park: این پارک که در جاده آتشفشانی Pine Grove 14881، Pine Grove قرار دارد، مجموعه وسیعی از خمپاره های سنگ بستر را در خود جای داده است و دارای دهکده بازسازی شده Miwok با یک خانه گرد تشریفاتی است.

این مکان ها بینش‌هایی را در مورد تاریخ و فرهنگ غنی مردمان بومی کالیفرنیا ارائه می دهند.

  ثبت یک تصادف مرگبار در نزدیکی Pescadero

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان