حرکت رو به رشد پروژه راه آهن سریع السیر کالیفرنیا

پیام جوان: به نقل از کی تی وی یو، هیئت اداره راه آهن سریع السیر کالیفرنیا روز پنجشنبه یک بروزرسانی در مورد پروژه راه آهن برقی پرسرعت خود دریافت کرد که نشان دهنده پیشرفت در مرحله اولیه است.

هدف این سیستم ریلی سریع السیر، بهره مندی چهار میلیون ساکن در دره مرکزی است.

پانزده سال پیش، کالیفرنیایی‌ها یک اوراق قرضه ۹ میلیارد دلاری را برای حمایت از سهم ایالت از ۳۳ میلیارد دلار مورد نیاز برای سیستم ۵۰۰ مایلی، که لس آنجلس و سانفرانسیسکو را به هم متصل می کند، تصویب کردند.

دن ریچارد از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ به عنوان رئیس اداره راه آهن سریع السیر کالیفرنیا خدمت کرد.

با این حال، هزینه این پروژه از آن زمان به حدود ۱۲۸ میلیارد دلار افزایش یافته است، بدون اینکه قطاری حتی یک مایل را طی کند.

ساخت زیرساخت ها، مانند ستون های بتنی برای حمایت از مسیرهای دره مرکزی، در حال تکمیل است و بودجه برای شروع نصب مسیر در دسترس است.

در این ماه، سازمان راه‌آهن سریع السیر کالیفرنیا پیش‌بینی می‌کند که پیشنهادهایی از تولیدکنندگان برای نشان دادن توانایی خود در تولید قطار دریافت کند.

در اوایل سال آینده، از تولیدکنندگان واجد شرایط دعوت می شود تا پیشنهاداتی را برای تولید شش مجموعه قطار سریع السیر با قابلیت دستیابی به سرعت ۲۰۰ مایل در ساعت ارائه کنند. ارائه‌ی نمونه های اولیه برای آزمایش در سال ۲۰۲۸ برنامه ریزی شده است.

  برنامه اجرای ایست و بازرسی DUI توسط اداره پلیس Elk Grove اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان