بازار داغ مسکن در سیلیکون ولی

پیام جوان: به نقل از ان بی سی بی اریا، بازار مسکن سیلیکون ولی این روزها بسیار داغ است و قیمت ها در حال افزایش به بالاترین حد خود هستند.

بر اساس گزارش Joint Venture Silicon Valley، میانگین قیمت مسکن سیلیکون ولی در یک سال ۷ درصد افزایش یافته و به ۱٫۷ میلیون دلار رسیده است. این بالاترین قیمت ثبت شده در این منطقه است.

داغ‌ترین شهر در دره سیلیکون سانتا کلارا است. در این منطقه، هر خانه برای فروش به طور متوسط ​​۹ پیشنهاد داشت و ۱۰٪ بالاتر از قیمت پیشنهادی فروخته شد.

این افزایش قیمت ها ناشی از چندین عامل است، از جمله بازگشت کارگران به دفاتر کار و تقاضای بالای خانه در میان متخصصان فناوری.

لینسی گریدلی، مشاور املاک در سانتا کلارا، می‌گوید: «ما هنوز هم تعداد بسیار زیادی از مردم را داریم که تمایل دارند اینجا نزدیک محل کارشان زندگی کنند.

هایدی یانگ، محقق ارشد Joint Venture Silicon Valley، می‌گوید: «در بررسی‌ها، هزینه‌های بالای مسکن اولین دلیلی است که اغلب برای خروج احتمالی افراد از منطقه ذکر می‌شود.

این افزایش قیمت ها نگرانی هایی را در مورد در دسترس بودن مسکن در سیلیکون ولی ایجاد کرده است. برخی از کارشناسان می گویند که این می تواند منجر به افزایش بی خانمانی و نابرابری شود.

  دیو کالهون، مدیرعامل بوئینگ، از سمت خود کناره گیری می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان