سن حوزه به عنوان سبزترین و پایدارترین شهر بی اریا نامگذاری شد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، بر اساس مطالعه اخیر WalletHub، سن حوزه، کالیفرنیا، به عنوان سبزترین شهر در بی اریا انتخاب شده است و بین ۱۰۰ شهر پرجمعیت ایالات متحده آمریکا در رتبه ششم قرار دارد. در این مطالعه، سن حوزه از نظر زندگی تمیزتر و پایدارتر از سایر شهرهای بی اریا بهتر است. کالین هاین، مسئول اطلاعات عمومی بخش حمل و نقل سن حوزه، تلاش های شهر برای کاهش اثرات کربن و حفظ هوا و آب پاک را برجسته کرد.

این مطالعه شهرها را بر اساس معیارهایی مانند محیط زیست، منابع انرژی، سبک زندگی و سیاست و حمل و نقل ارزیابی می‌کند. ابتکار Vision Zero سن حوزه در سال ۲۰۱۵، که بر طراحی مجدد خیابان ها برای ایمنی و ارتقای دید دوچرخه سواران و عابران پیاده تمرکز دارد، نتایج مثبتی به همراه داشته است.

سی جی گب، استاد مطالعات محیطی در دانشگاه سانتا کلارا، بر اهمیت تشویق روش‌های جایگزین حمل‌ونقل و ایجاد شبکه‌های قابل پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری تأکید می‌کند. پایداری مواد غذایی یکی دیگر از زمینه هایی است که طرفداران محیط زیست معتقدند با در نظر گرفتن عواملی مانند انتشار گازهای گلخانه ای حمل و نقل، مدیریت ضایعات و بازیافت غذا نیاز به توجه دارد.

در حالی که اجرای تغییرات پایدار ممکن است زمان ببرد، هم کارشناسان و هم حامیان محیط زیست، مانند لورن وستون، مدیر اجرایی Acterra Action for a Healthy Planet، بر نیاز به تلاش برای رسیدن به این اهداف به هر طریق ممکن تاکید می کنند.

  پنج مظنون در عملیات سرقت محموله 9 میلیون دلاری در کالیفرنیا دستگیر شدند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان