• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • قانون جدید کالیفرنیا قصد دارد افراد مبتلا به بیماری روانی یا اعتیاد را مجبور به دریافت کمک کند

قانون جدید کالیفرنیا قصد دارد افراد مبتلا به بیماری روانی یا اعتیاد را مجبور به دریافت کمک کند

پیام جوان: به نقل از کی تی وی وی، قانون جدید کالیفرنیا که توسط فرماندار ایالت امضا شد، به دنبال رسیدگی به چالش های سلامت روان و بی خانمانی این ایالت است. این تعریف “ناتوانی شدید” را گسترش می دهد تا افرادی را که به دلیل بیماری روانی درمان نشده یا سوء مصرف مواد قادر به برآوردن نیازهای اولیه نیستند، در بر گیرد. این قانون امکان درمان غیرارادی افراد مبتلا به مشکلات روانی یا اعتیاد به ویژه در میان جمعیت بی خانمان را فراهم می کند. هدف آنها ساده‌سازی فرآیند مراقبت از این افراد برای مقامات است.

این قانون بخشی از تلاش های کالیفرنیا برای مبارزه با بی خانمانی است که بیش از ۱۷۱۰۰۰ نفر را در این ایالت تحت تاثیر قرار می دهد. فرماندار نیوسام همچنین طرحی را برای اصلاح نظام سلامت روان با تغییر نحوه تأمین بودجه برنامه‌های بهداشت روان و تخصیص بودجه برای تخت‌های درمانی جدید پیشنهاد می‌کند.

این لایحه توسط اتحادیه ملی بیماری های روانی کالیفرنیا و شهرداران بزرگ ترین شهرهای کالیفرنیا حمایت شد، آنها گفتند که قانون حفاظتی موجود، ارائه درمان های بهداشت روانی را برای کسانی که بیشتر نیاز دارند چالش برانگیز کرده است.

مخالفان این لایحه، از جمله مدافعان حقوق معلولیت، نگران بودند که قانون جدید منجر به حبس شدن بیشتر افراد و محروم شدن آنها از حقوق اساسی خود شود. آنها گفتند که اجبار یک فرد به درمان نیز می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

این قانون در سال ۲۰۲۴ اجرایی می شود، اما شهرستان ها می توانند اجرای آن را تا سال ۲۰۲۶ به تعویق بیندازند.

  تلاش سن حوزه برای جذب و استخدام حداقل 800 نیروی کار جدید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان