• Home
  • >
  • زندگی
  • >
  • فواید درمانی نارگیل برای سلامتی

فواید درمانی نارگیل برای سلامتی

پیام جوان: یافته‌های یک مطالعه حیوانی در سال ۲۰۰۹ نشان داد که MCTs موجود در روغن نارگیل ممکن است به حفظ حساسیت به انسولین کمک کند.

به گزارش فرتاک، این بررسی همچنین اثرات مفید سلامتی روغن MCT، نه روغن نارگیل، را در ۲۹ مطالعه فهرست کرده است. با این حال، تحقیقات دیگر نتایج مشابهی را پیدا نکردند. با این حال، این مطالعه بر روی خوک‌های کوچک، یک رژیم غذایی پرکالری و پرچرب را که شامل چربی‌های هیدروژنه و فروکتوز بالا نیز می‌شد، بررسی کرد.

درست همانند دنیای مد، جریان های غذایی نیز هر ساله در نوسان هستند و به نظر می رسد در سال ۲۰۱۷ همه چیز حول محور نارگیل گردش می کند. همان گونه که مشخص است این روند تنها به آب نارگیل خلاصه نمی شود و باید درباره هر چیزی مانند کره نارگیلی، چیپس نارگیلی، بستنی نارگیلی و… فکر کنید. در حقیقت، نارگیل در همه جا و در هر چیزی خواهد بود.

مدی جدید در دنیای مواد غذایی از نظر کمک به کاهش وزن مورد توجه قرار گرفته است. نارگیل دارای ویژگی هایی است که انسان را برای مدت زمان بیشتری سیر نگه می دارد. محتوای چربی نارگیل یک تری گلیسیرید زنجیره متوسط است که به احساس سیری کمک می کند. افزون بر این، قند این میوه برای کسب انرژی فوری کارایی دارد، در شرایطی که چربی به آرامی گوارش می شود. این ترکیب فوق العاده بهره مندی از انرژی طولانی مدت و جلوگیری از گرسنگی و هوس های غذایی را به همراه دارد، زیرا قند خون در سطوح متعادل حفظ می شود.

  کرونا در ایران: فوت ۶۸۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان