زن ریچموندی در طرح بین المللی و میلیون دلاری پونزی متهم شد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، یک زن از ریچموند، به فریب دادن سرمایه گذاران در ایالات متحده و اقیانوسیه و به چندین جرایم مرتبط با کلاهبرداری متهم شده است. برنامه او شامل کلاهبرداری از سرمایه گذاران تونگانی در نیوزلند و استرالیا بین ژانویه ۲۰۲۱ تا اکتبر ۲۰۲۱ بود. او ادعا کرد که دارای یک “الگوریتم مخفی” است که در عرض چند هفته یا چند ماه سود قابل توجهی را به به سرمایه‌گذاران خواهد داد اما در عمل، وی از وجوه سرمایه‌گذاران برای قمار و هزینه‌های شخصی و همچنین برای بازپرداخت سرمایه‌گذاران دیگر استفاده می‌کرد. اتهامات وی شامل کلاهبرداری پستی، کلاهبرداری از اوراق بهادار و فروش اوراق بهادار ثبت نشده است.

واکر سامچای تحت پوشش برنامه سرمایه گذاری خود به نام “تونگی توپ” به سرمایه گذاران قول داد که اگر ۳۰۰۰۰ دلار کمک کنند، طبق گفته مقامات فدرال، خانه ای به ارزش ۴۸۰۰۰۰ دلار در لودی دریافت خواهند کرد. گزارش شده است که در این برنامه، بیش از ۱۳ میلیون دلار توسط بیش از ۱۰۰۰ فرد سرمایه گذاری شده است.

FBI فعالانه در حال جستجوی قربانیان احتمالی بیشتر در فعالیت‌های متقلبانه واکر سامچای است و هر کسی را که فکر می‌کند قربانی شده‌اند یا اطلاعات بیشتری در اختیار دارد تشویق می‌کنند تا فرم ارائه‌شده در آدرس زیر را پر کنند:

https://www.fbi.gov/how-we-can-help-you/victim-services/seeking-victim-information/seeking-potential-victims-of-tongi-tupe-investment-program

  حمایت مقامات آموزشی در منطقه بی اریا از برگزاری سال جدید تحصیلی به صورت حضوری

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان