• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • طرح جدید سن فرانسیسکو به افراد معتاد به مواد مخدر در صورت پاک بودن، کارت هدیه پرداخت می‌کند

طرح جدید سن فرانسیسکو به افراد معتاد به مواد مخدر در صورت پاک بودن، کارت هدیه پرداخت می‌کند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، سن فرانسیسکو با یک بحران وحشتناک مواد مخدر مواجه است و در پاسخ به آن، این شهر یک برنامه آزمایشی را با هدف تغییر دادن الگوهای فکری افرادی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند و تشویق آنها برای غلبه بر آن آغاز کرده است. این برنامه انگیزش های مالی را برای تشویق افراد برای ترک اعتیاد به مواد مخدر فراهم می کند.

دانا که با اعتیاد مبارزه کرده و پیامدهای آن از جمله از دست دادن شغل و بی خانمانی را تجربه کرده است، یکی از شرکت کنندگان این برنامه است. او پس از اینکه فهمید باردار است خود در اوایل سال جاری تصمیم گرفت به دنبال بهبودی باشد.

این برنامه آزمایشی به طور خاص افرادی را هدف قرار می دهد که با مصرف کوکائین و مت آمفتامین دست و پنجه نرم می کنند، زیرا داروهای سنتی که برای اعتیاد به مواد افیونی استفاده می شوند برای این محرک ها کاربرد ندارند. تلاش این برنامه برای ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان مواد مخدر با جایگزین کردن یک پاداش پولی به جای داروی انتخابی آنها است و اساساً سیستم پاداش مغز را دوباره سیم کشی می کند.

شرکت کنندگان می توانند تا ۵۹۹ دلار کارت های هدیه در ۲۴ هفته کسب کنند. آنها با یک مشوق هفتگی ۱۰ دلاری شروع می‌کنند و این مبلغ برای هر آزمایش منفی دارو افزایش می‌یابد. تحقیقات نشان می‌دهد که علی‌رغم پاداش‌های پولی نسبتاً متوسط، تقویت مثبت نقش مهمی در تغییر شکل رفتار مغز و تداوم تلاش‌های افراد را دارد.

  پلیس اوکلند به دنبال نوجوان فراری است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان