• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • منطقه مدیریت کیفیت هوای بی اریا، توصیه‌‌های مربوط به کیفیت هوای روز سه‌ شنبه را تا چهارشنبه تمدید کرد

منطقه مدیریت کیفیت هوای بی اریا، توصیه‌‌های مربوط به کیفیت هوای روز سه‌ شنبه را تا چهارشنبه تمدید کرد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، منطقه مدیریت کیفیت هوای بی اریا، توصیه‌ های مربوط به کیفیت هوای روز سه‌ شنبه را تا چهارشنبه تمدید کرد، زیرا دود ناشی از آتش‌ سوزی‌ های جنگلی در شمال کالیفرنیا و اورگان در حال ورود به منطقه هستند.

مقامات منطقه هوایی گفتند آسمان دودی یا مه آلود و بوی دود در بخش‌ هایی از منطقه وجود دارد، اما انتظار نمی‌ رود که دود آتش‌ سوزی از استانداردهای بهداشت ملی فراتر رود یا منجر به صدور هشداری برای بدی هوا بشود.

در بعدازظهر سه شنبه کیفیت هوا به شدت کاهش یافت. وب سایت PurpleAir نشان داد که میزان ذرات معلق ناشی از دود سمی نزدیک به ۲۰۰ در سراسر بی اریا است و بدترین هوا در سن فرانسیسکو و اوکلند متمرکز شده است.

کارکنان منطقه مدیریت کیفیت هوای بی اریا می گویند که قابل اعتمادترین داده ها در وب سایت EPA https://fire.airnow.gov/ است. آنها می گویند که اطلاعات این منبع دقیق تر است زیرا داده های جمع سپاری از وب سایت Purple Air از سنسورهایی می آید که می توانند اعداد بالا را به اشتباه ثبت کنند و مطابق با استانداردهای فدرال کالیبره نشده اند.

به گفته این مرکز، به هرکسی که بوی دود استشمام می‌کند، توصیه می‌شود با بستن پنجره‌ها و درب‌ها در داخل خانه بماند و دستگاه‌های تهویه مطبوع و سیستم‌های هواکش خودرو را برای جلوگیری از ورود هوای خارج به داخل، تنظیم کند.

  فراخوان صدها هزار لیوان فلزی با برند استارباکس در سراسر ایالات متحده

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان