• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • اجاره بها در بی اریا کاهش می‌یابد اما این اتفاق تأثیر کمی بر بحران مسکن دارد

اجاره بها در بی اریا کاهش می‌یابد اما این اتفاق تأثیر کمی بر بحران مسکن دارد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی وی، اجاره‌کنندگان در بی اریا ممکن است کمی از قیمت‌های بالای اجاره راحت شوند. داده های اخیر نشان می دهد که اجاره بها در سراسر ایالت بیش از ۲ درصد در یک سال و بیش از ۴ درصد در سن فرنسیسکو کاهش یافته است.

کاهش قیمت اجاره بها چیز خوبی است یا خیر؟ یکی از مدافعان مسکن می‌ گوید که او فکر می‌ کند کاهش جزئی اجاره‌ بها موقتی است و راه‌ حل‌ های مسکن مقرون‌ به‌ صرفه در کالیفرنیا هنوز به شدت مورد نیاز است.

سندی پری، رئیس شبکه مسکن مقرون به صرفه شهرستان سانتا کلارا گفت: «حتی اگر اندکی کاهش یافته باشد، بحران مسکن حل نمی‌ شود، زیرا اجاره‌ بها در حال حاضر بسیار بالا است.»

به گزارش Apartmentlist.com، اجاره بها در بی اریا بزرگترین کاهش سال به سال خود را در ۲۷ ماه گذشته داشته است. شهرستان کنترا کوستا بیشترین کاهش ۴٫۹ درصدی را در یک سال داشته است و قیمت اجاره در شهرستان آلامدا ۴٫۵ درصد کاهش یافته است.

قیمت اجاره در سن فرنسیسکو ۴٫۳ درصد، سن متئو ۳٫۶ درصد و در شهرستان سانتا کلارا ۳٫۱ درصد کاهش یافت. پری معتقد است کاهش های کوچک ممکن است سیگنال اشتباهی را به سازندگان خصوصی ارسال کند.
پری گفت: «بنابراین، اگر پیش بینی شود که اجاره بها کاهش یابد یا پایین بماند، آنها به سادگی، مسکن‌های جدیدی نخواهند ساخت. زمانی که آنها نسازند، اجاره ها دوباره شروع به افزایش خواهند کرد. بنابراین، این راه حلی برای بحران مسکن ما نیست.»

پری می‌گوید کاهش اجاره‌بها ممکن است به دلیل خروج کارگران و دیگرانی باشد که بی اریا را برای یافتن مسکن ارزان‌تر ترک می‌کنند. او همچنین می گوید ۲۰ درصد از مستاجران در سن حوزه به شدت تحت فشار نرخ اجاره بها هستند، به این معنی که بیش از نیمی از درآمد خود را برای پرداخت اجاره استفاده می کنند.

  بی اریا شاهد هوای سرد بی‌سابقه در آپریل همراه با بارش باران و برف در ارتفاعات است

پری می‌گوید از لوایح پیشنهادی جدید ایالتی مانند لایحه سنا ۵۵۵ و لایحه مجلس ۳۰۹ حمایت می کند، که راه را برای ایجاد مسکن های دولتی جدید با اجاره بها ۳۰ درصد از درآمد مردم باز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان