پذیرفته شدگان تالار مشاهیر ورزشی سن حوزه برای سال ۲۰۲۳ معرفی شدند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، گروه جدیدی از ورزشکاران در درجه جهانی به تالار مشاهیر ورزشی سن حوزه معرفی خواهند شد. چهار عضو جدید طی مراسمی که روز چهارشنبه توسط سازمان ورزشی سن حوزه برگزار شد، انتخاب شدند.

همه این افراد یا برای تیم های ورزشی سن حوزه بازی می کردند یا در بی اریا بزرگ شدند. همه آنها می گویند که عضویت در تالار مشاهیر هدف آنها نبود، اما قطعاً یک افتخار و یک رویا است که به حقیقت پیوسته است.

هر چهار شرکت کننده در مسابقات ورزشی دانشگاهی، حرفه ای، المپیک و بین المللی در صدر حضور داشته اند. پاتریک مارلو، اسطوره سن حوزه شاکس، بیش از دو دهه برای این تیم بازی کرد. او تقریباً رکورددار گلزنی همه تیم ها را در اختیار دارد و اولین بازیکن شارکس است که شماره خود را بازنشسته می کند

پذیرفته شده لوری فر سه عنوان NCAA را بدست آورده است. او همچنین یک مدال طلا و نقره المپیک و قهرمان جام جهانی فوتبال زنان در سال ۱۹۹۹ است.

کریس واندولوفسکی که به عنوان Wondo نیز شناخته می‌شود، در سال ۲۰۰۵ در سن حوزه ارتکویکز پیش‌ کسوت شد و به بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتبال تبدیل شد.

دیو استیب که هفت بار در لیگ برتر بیسبال به عنوان ستاره بیسبال حضور داشت، بازیکن برجسته ای در دبیرستان اوک گروو و کالج شهر سن حوزه بود. Stieb در دهه ۱۹۸۰ به یکی از مسلط ترین پرتاب کننده های MLB تبدیل شد و به شکل گیری تورنتو بلو جیز کمک کرد.

این بیست و هشتمین سال پذیرفته شدگان است و تالار مشاهیر ورزشی سن حوزه در تاریخ ۸ نوامبر در مرکز SAP برگزار خواهد شد.

  بودجه پیشنهادی گاوین نیوسام با کسری قابل توجه برای کالیفرنیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان