• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • رهبران سن حوزه علیرغم مخالفت شهردار، به افزایش حقوق کارگران شهر رای دادند

رهبران سن حوزه علیرغم مخالفت شهردار، به افزایش حقوق کارگران شهر رای دادند

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، شورای شهر سن حوزه اجرای قرارداد جدیدی را برای بیش از ۴۰۰۰ کارمند شهرداری تصویب کرد که طی سه سال آینده ۱۴٫۵ درصد افزایش حقوق خواهند داشت، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که برای تأمین این افزایش حقوق چه چیزی باید قطع شود.

در این میان، شهردار شهر، مت ماهان تنها کسی بود که علیه آن رای داد و گفت که این پول زیادی است و هزینه آن بسیار بالا است.

او گفت: “اقداماتی مانند کاهش نقش نگهبانان عبور و مرور، کاهش کارکنان فناوری اطلاعات، ترافیک و سایر کارهای ایمنی ترافیک، و قطع Viva Calle ناگوار و غیرضروری است.”

ماهان گفت که اگرچه او موافق است که کارگران شهرداری، از جمله کارکنان فرودگاه و کتابخانه، لیاقت افزایش حقوق را دارند، اما نگران است که افزایش ۱۴٫۵ درصدی حقوق طی سه سال برای ساکنان هزینه بسیار بالایی داشته باشد.

او گفت: “من حاضر نیستم برای افزایش حقوق غیرقابل‌پایداری که ما را در موقعیتی قرار می‌دهد که ممکن است مجبور به اخراج افراد و کاهش هزینه‌ها در سال‌های آینده شویم، امضا کنم و آن را تأیید کنم.”

نماینده اتحادیه دبورا گرابل اما مخالف سخنان شهردار است.

او گفت: این قانون نباید به شکل یا این یا آن باشد. در اینجا راه حلی وجود دارد که شامل هیچ گونه کاهش خدمات و داشتن دستمزدی پایدار است تا مردم بتوانند در جامعه ای که در آن کار می کنند و خدمت می کنند زندگی کنند.

او گفت که تحقیقات انجام شده توسط Working Partnerships USA نشان می دهد که اگر شهر، که صدها موقعیت شغلی خالی دارد، به درستی این vacancies را منعکس کند و زمان لازم برای پر کردن آنها را در نظر بگیرد، می بیند که سن حوزه پول بیشتری از آنچه در نظر گرفته شده دارد.

  160 نفر در حادثه آتش سوزی مجتمع آپارتمانی سان لئاندرو آواره شدند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان