• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • مبارزه ۳ ماهه سن فرنسیسکو با بازارهای مواد مخدر در فضای باز، بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر به دست آورد

مبارزه ۳ ماهه سن فرنسیسکو با بازارهای مواد مخدر در فضای باز، بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر به دست آورد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، در سه ماه گذشته سازمان مجریان قانون محلی و ایالتی بیشتر از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در جنوب تندرلوین سن فرنسیسکو کشف و ضبط کرده اند.

بر طبق بیانیه مسئولان، سازمان مجریان قانون سن فرنسیسکو از ۳۰ می شروع به همکاری با همکاران ایالتی کردند تا تمرکز بیشتری در مبارزه با مواد مخدر و ضبط آن در تندرلوین و منطقه های سوما داشته باشند

این امر منجر به دستگیری صدها نفر بر اساس قوانین مواد مخدر و صدور حکم های معوق و همچنین کشف و ضبط ۱۰۳ کیلو مواد مخدر از جمله ۵۶ کیلو فنتانیل شده است. این شهر گفت که دفتر دادستانی منطقه سن فرنسیسکو نیز شاهد افزایش در پرونده های مواد مخدر بوده است.

تاکنون در سال ۲۰۲۳، پلیس سن فرنسیسکو بیش از ۶۴ کیلوگرم مواد مخدر از جمله نزدیک به ۳۸ کیلوگرم فنتانیل را فقط از محله های Tenderloin و South of Market کشف و ضبط کرده است. در سطح شهر، مأموران بیش از ۱۳۵ کیلو مواد مخدر از جمله بیش از ۸۹ کیلو فنتانیل کشف و ضبط کرده اند که بیش از مجموع کشفیات مواد مخدر در سال گذشته است.

در سه ماه گذشته بیش از ۳۰۰ فروشنده دستگیر شده اند. مسئولان می‌گویند که مأموران همچنین ۱۲۳ متواری تحت تعقیب را در همان دوره زمانی در Tenderloin و South of Market دستگیر کرده اند.

علاوه بر این، گشت بزرگراه کالیفرنیا ۱۰۰ دستگیری مواد مخدر در این شهر انجام داده و ۳۹ کیلو مواد مخدر از جمله ۱۸ کیلو فنتانیل کشف و ضبط کرده است.

  پی‌پال پارک در سن حوزه میزبان مسابقات جام جهانی USWNT است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان