هدف قانون جدید کالیفرنیا ساخت سریع‌تر مسکن‌های مقرون به صرفه است

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، فرماندار گاوین نیوسام هفته گذشته لایحه ای را امضا کرد که به گفته قانونگذاران به تسریع روند ساخت مسکن جدید مقرون به صرفه در کالیفرنیا کمک می کند.

سناتور ایالتی دیو کورتز می‌گوید این لایحه برخی از تشریفات اداری را که باعث توقف پروژه‌های مسکن و تمایل مردم کالیفرنیا به مسکن ارزان‌تر می‌شود را کاهش می‌دهد.

کورتز می‌گوید قانون‌گذاران در سراسر ایالت می‌دانند که مسکن مقرون‌به‌صرفه وجود ندارد و لایحه ۴۰۶ سنای ایالت تنها یکی از گام‌هایی است که آنها برای انجام قدمی در مورد این موضوع برمی‌دارند. این لایحه به برنامه‌های زیست محیطی می پردازد که در حال حاضر توسط مطالعات CEQA یا قانون کیفیت محیطی کالیفرنیا مورد نیاز است.

کورتز گفت: “دومین مجوز CEQA بعد از ۱ ژانویه دیگر الزامی نخواهد بود.”

کورتز می‌گوید پروژه‌هایی در سراسر بی اریا از جمله در ناحیه خودش وجود دارند که وجود برخی قوانین، روند اجرای آنها را کند کرده است. او می‌گوید قانون‌گذاران کالیفرنیا متوجه شده‌اند که باید تمام تلاش خود را برای ساخت سریع‌تر مسکن مقرون‌به‌صرفه انجام دهند.

کورتز همچنین می‌گوید که به دلیل لایحه ۴۰۶ سنا، او معتقد است که اکنون ایالت مشوق‌های مالی بیشتری را به سازندگان ارائه می‌کند تا مسکن با سرعت بیشتری بسازند.

 

  دو راننده در برکلی پس از پیاده شدن از اتومبیل‌هایشان جان خود را از دست دادند!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان