• Home
  • >
  • ویدئو - مستند
  • >
  • ترامپ در مصاحبه تاکر کارلسون ارتدوکس های سیاسی را به چالش می‌کشد

ترامپ در مصاحبه تاکر کارلسون ارتدوکس های سیاسی را به چالش می‌کشد

پیام جوان: به گزارش ان تی دی، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با شرکت نکردن در اولین مناظره ریاست‌جمهوری در روز چهارشنبه، کمیته ملی جمهوری‌خواهان را به چالش کشید و در عوض مصاحبه‌ای از پیش ضبط‌شده با تاکر کارلسون مجری سابق فاکس نیوز را انتخاب کرد.

در این مصاحبه که همزمان با مناظره جمهوری خواهان پخش شد، پرزیدنت ترامپ از چالش هایی که به عنوان رئیس جمهور و اکنون به عنوان یک نامزد با آن روبرو بود و همچنین اولویت هایش در صورت انتخاب مجدد صحبت کرد.

ترامپ گفت قدرت بوروکراسی فدرال را زیر سوال می برد و قول داد که ارتدکس ها را در مواردی مانند مقررات زیست محیطی، سیاست خارجی، اقتصاد و … به چالش بکشد.

آقای کارلسون دو بار پرسید که آیا پرزیدنت ترامپ فکر می کند که ممکن است هدف سوءقصد قرار گیرد، با توجه به اینکه هیچ چیز دیگری در شکست او موفق نبوده است؟

تلاش ها برای استیضاح رئیس جمهور ترامپ دو بار در دوران ریاست جمهوری او، ۲۰۱۷-۲۰۲۱ شکست خورده است و حال، در ماه‌های اخیر، محبوبیت او در میان رای‌دهندگان جمهوری‌خواه افزایش یافته است زیرا او می‌خواهد برای سومین بار در انتخابات ۲۰۲۴ نامزد حزبش شود.

آقای کارلسون با اشاره به پرونده‌های قضایی گشوده شده برای ترامپ، گفت: “آنها می توانند شما را ۲۰ بار متهم کنند اما شما در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان شکست نخواهید خورد.”

رئیس‌جمهور سابق پاسخ مستقیمی به سوال مرتبط با احتمال سوءقصد نداد، اما گفت افرادی که برای دستگیری او می‌آیند “حیوانات وحشی” هستند.

پرزیدنت ترامپ تصمیم گرفت از مناظره در میلواکی، ویسکانسین صرف نظر کند و گفت که هیچ فایده ای برای شرکت نمی بیند. او با برتری زیادی نسبت به نزدیکترین رقیب خود، فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، پیشتاز است.

  نشت گاز در خیابان ووستر سن حوزه باعث تخلیه برخی منازل شده و بر ترافیک آن محدوده نیز تأثیر می‌گذارد

برنامه کارلسون-ترامپ در عرض یک ساعت پس از انتشار تقریباً ۷۵ میلیون بازدید داشت و حدود ۲۲۵۰۰ نظر و ۲۵۶۰۰۰ لایک را به خود اختصاص داد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان