• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • دو شهر در بی اریا، در لیست پرهزینه‌ترین شهرهای ایالات متحده برای رفت و آمد

دو شهر در بی اریا، در لیست پرهزینه‌ترین شهرهای ایالات متحده برای رفت و آمد

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، برخی از شرکت‌ها پس از رایج شدن کار از خانه در طول همه‌گیری COVID-19، کارمندان خود را مجبور می‌کنند به کار حضوری بازگردند. تصمیمی که برای بسیاری از کارمندان در بی اریا، خبر بدی است.

بر اساس یک مطالعه جدید از اتاق بازرگانی، دو شهر با بالاترین مقدار هزینه رفت و آمد در ایالات متحده در بی اریا هستند.

بر طبق اعلام این تحقیق، در طول یک سال، هزینه رفت و آمد مسافران در سانفرانسیسکو به طور متوسط ​​۱۲۶۵۰٫۵۶ دلار است. دومین شهر گران قیمت، شهر Fremont است که برای مسافرانش ۱۲۰۴۸٫۳۲ دلار در سال هزینه دارد.

این مطالعه می گوید میانگین زمان رفت و آمد برای افرادی که در سانفرانسیسکو زندگی می کنند روزانه ۵۸٫۴ دقیقه است. در فرمونت، این عدد ۵۵٫۲ دقیقه است. بر اساس میانگین دستمزد ساعتی در آن شهرها، هزینه رفت و آمد به محل کار در سانفرانسیسکو ۴۸٫۶۶ دلار در روز و ۴۶٫۳۴ دلار برای افراد در Fremont است.

واشینگتن دی سی، جرسی سیتی و نیویورک سیتی در رتبه های دیگر این فهرست قرار گرفتند. سایر شهرهای بی اریا که در این لیست قرار گرفتند عبارتند از: Sunnyvale (شماره ۸، ۱۰۳۵۴٫۰۸ دلار)، اوکلند (شماره ۱۷، ۸۴۱۵٫۰۱ دلار)، سن حوزه (شماره ۱۸، ۸۳۹۴٫۶۲ دلار) و هیوارد (شماره ۲۲، ۷۸۲۷٫۶۱ دلار).

این گزارش می‌گوید به طور کلی، افراد در ۹ شهر از ۱۰ شهر برتر، به طور متوسط ​​سالانه ۱۰۰۰۰ دلار از مبلغ دستمزد خود را بابت این موضوع از دست می دهند.

  آتش سوزی در Regional Medical Center سن حوزه 30 آواره برجای گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان