زوم از کارمندان می خواهد که به دفتر بازگردند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، شرکت زوم به کارمندان خود گفته است که برای اولین بار پس از زمانی که ابزار ارتباطات ویدیویی در طول انقلاب کار از راه دور ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا رونق گرفت، به دفاتر این شرکت بازگردند.

این شرکت فناوری اکنون از همه کارمندانی که در فاصله ۵۰ مایلی دفتر شرکت هستند درخواست می کند تا حداقل دو روز در هفته و بر اساس یک برنامه ترکیبی برای کار حضوری، به محل شرکت برگردند.

سخنگوی شرکت در بیانیه‌ای به اینسایدر گفت: «ما معتقدیم که یک رویکرد ترکیبی ساختاریافته – به این معنی که کارمندانی که در نزدیکی یک دفتر زندگی می‌کنند باید دو روز در هفته در محل حضور داشته باشند تا با تیم‌هایشان تعامل داشته باشند – برای زوم بسیار مؤثر است. “به عنوان یک شرکت، ما در موقعیت بهتری برای استفاده از فناوری های خود، ادامه نوآوری و حمایت از مشتریان جهانی خود هستیم.”

سهام زوم در سال ۲۰۲۰ زمانی که همه‌گیری کووید-۱۹ میلیون‌ها کارمند و دانش‌آموز را مجبور به کار آنلاین از خانه‌های خود کرد، به شدت افزایش یافت. این منبع به مردم اجازه می‌داد تا با همکاران، مربیان و همکلاسی‌هایشان از طریق چت ویدیویی ارتباط برقرار کنند.

با وجود در دسترس بودن چندین ابزار ویدئو کنفرانس دیگر، از جمله اسکایپ و تیم های مایکروسافت، زوم به سرعت به عنوان یک سرویس ویدئو کنفرانس مطرح شد.

اما در اواخر سال ۲۰۲۱، سهام زوم کاهش یافت و این شرکت حداقل ۱۰۰ میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از آن زمان از دست داد زیرا کارمندان در سراسر جهان به دفاتر بازگشتند و نیاز به ویدئو کنفرانس کمتر از گذشته احساس می‌شد.

  بلیط برنده پاوربال در کالیفرنیا به قیمت 2 میلیارد دلار جکپات فروخته شد

زوم در ژانویه ۲۰۲۲ گفت که تنها ۲ درصد از نیروی کارش در دفاترش کار می کنند. این شرکت که بیش از ۸۴۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد، دارای دو دفتر ایالات متحده در سن حوزه، کالیفرنیا، و دنور، کلرادو، و همچنین چندین سایت بین المللی است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان