Chando’s Cantina در میدتاون ساکرامنتو بسته می شود

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، Chando’s Cantina، یک رستوران مکزیکی که چندین سال در میدتاون ساکرامنتو فعالیت می‌کند و بخشی از تجارت Chando’s Tacos است، طبق پستی در حساب اینستاگرام خود، از بسته شدن خود خبر داده است.

در این بیانیه که به زبان اسپانیایی است، آمده است: «ما می‌خواهیم چند خبر مهم را با همه شما به اشتراک بگذاریم: CANDO’S CANTINA درهای خود را برای مدت نامعلومی بسته است.

در این پیام به دلیل بسته شدن اشاره ای نشده است، اما این کسب و کار از مشتریان خود به خاطر همه تجربیات مشترک از زمان افتتاح آن در سال ۲۰۱۷ تشکر کرده است و همچنین می گوید که برای فصل جدیدی از “تکامل و ماجراجویی” آماده است.

در این بیانیه آمده است: «امیدواریم برای ابتکارات بعدی خود روی حمایت شما حساب کنیم.

Chando’s Cantina در اوایل سال ۲۰۱۷ در گوشه‌ای از خیابان‌های H و ۱۵ افتتاح شد و غذا و کوکتل مکزیکی و همچنین سرگرمی ارائه می کرد.

این رستوران توسط Lisandro ‘Chando’ Madrigal راه اندازی شد، که چندین مکان Chando’s Tacos در منطقه ساکرامنتو را نیز اداره می کند.

بیانیه این رستوران می‌گوید که وب سایت و حساب رسانه‌های اجتماعی این مجموعه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد پروژه های آینده، همچنان فعال خواهند ماند.

  افزایش سرقت از خودروها در سن فرنسیسکو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان