• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • خبرهایی درباره همکاری کردن اتحادیه اروپا با تیک تاک

خبرهایی درباره همکاری کردن اتحادیه اروپا با تیک تاک

پیام جوان: ​​​​​​​​​​​​​​ پیش از اجرایی شدن قوانین اتحادیه اروپا که شرکت های بزرگ را ملزم می کند نظارت بیشتری بر محتوای آنلاین کنند، اپ تیک تاک دسترسی به نرم افزار تحقیقات خود را برای محققان این منطقه باز کرد.

تیک تاک، اپ چینی اشتراک گذاری ویدئو کوتاه که به شرکت بایت دنس تعلق دارد، یکی از ۱۹ پلتفرم آنلاین و موتورجستجوی اینترنتی است که باید الزامات سختگیرانه‌تری را اجرا کنند. این الزامات از ماه آگوست ۲۰۲۳ میلادی تحت «قانون سرویس‌های دیجیتال» اجرا می‌شود.

به گزارش ایتنا از مهر، شبکه اجتماعی مذکور قصد داشته منتظر کمیسیون اتحادیه اروپا بماند تا شرایط فنی API برای دسترسی به داده‌هایش را تنظیم کند اما اکنون تصمیم گرفته دسترسی مذکور را فراهم کند.

در بیانیه تیک تاک در این باره آمده است: تیک تاک به طور فعالAPI تحقیقاتی را قبل از دستورالعمل‌های فنی بیشتر و عرضه محتوای مخازن داده‌ها قبل از مهلت همخوانی با قانون سرویس‌های دیجیتال اجرا می‌کند. البته تمام محققان باید حساب کاربری تیک تاک مخصوص توسعه دهندگان را داشته باشند و در آمریکا یا اروپا مستقر باشند.

این شرکت نسخه اولیه «API تحقیقاتی برای محققان آکادمیک» را اوایل سال جاری میلادی در آمریکا ارائه کرد.

تیک تاک روز پنج شنبه به محققان اجازه داده به API محتوای تجاری نیز دسترسی یابند.

شرکت فناوری مذکور برای پیروی از قوانین سرویس‌های دیجیتال در خصوص شفافیت برای تبلیغات، مخازن داده خود حاوی اطلاعاتی درباره پرداخت‌های مربوط به تبلیغات و متا داده‌های آنها را باز کرده است.

 

  مشخص شدن علت اختلال Facebook و Instagram

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان