• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • کمک یک برنامه جدید آیفون برای گوشی خیس‌شده!

کمک یک برنامه جدید آیفون برای گوشی خیس‌شده!

پیام جوان: اگر گوشی موبایل‌تان خیس شده، باید بدانید که گذاشتنش در ظرف برنج هیچ فایده‌ای به حالش نخواهد داشت. یک برنامه جدید آیفون می‌تواند به حل مسئله خیس شدن گوشی کمک کند.

به گزارش ایتنا، دیگر کمتر کسی است که هنوز هم برای خشک شدن گوشی خیس، به ظرف برنج دل بسته باشد. در واقع دانه‌های برنج هیچ کمکی به حل معضل خیس شدن گوشی موبایل نمی‌کنند. البته مدت‌ها این روش برای نجات دستگاه خیس‌شده از آسیب دائمی استفاده می‌شد، اما فایده‌ای نداشت. متسفانه، کارایی دانه‌های دانه‌های برنج یک افسانه است و برنج به قدر کافی قادر به جذب آب برای احیای دستگاه شما نیست.

یک برنامه جدید آیفون می‌تواند به دفع قطرات مضر آب از دستگاه شما کمک کند. با این حال، برنامه «Water Eject – Speaker Cleaner » شامل یک ترفند نجات گوشی از شر قطرات آب در برخورد با مایعات است. این فناوری شامل ترکیبی از صداها و الگوهای لمسی برای حذف قطرات از دستگاه شما است.

این برنامه همچنین می‌تواند برای دفع گرد و غبار از بلندگوها نیز استفاده شود.

در توضیح نرم‌افزار پاک‌کننده بلندگوها در اپ‌استور آمده است: «این برنامه بهترین ترکیب صداها و الگوهای لمسی را برای خارج کردن آب و گرد و غبار از بلندگوی شما اجرا می‌کند. برنامه دارای ویزارد خودکار است. همچنین می‌توانید حالت دستی را برای برخی تنظیمات انتخاب کنید.»

البته نصب برنامه رایگان است، اما با کلیک روی آن و برای راه افتادنش باید ۳.۹۹ پوند یا ۵.۱۲ دلار پرداخت کنید. ضمنا بعید است که این نرم‌افزار بتواند گوشی شما را در صورتی که برای مدت طولانی در آب فرو رفته باشد، نجات دهد.

  توییتر آماده حذف ۱.۵ میلیارد حساب غیرفعال می‌شود

به همین ترتیب، هیچ تضمینی وجود ندارد که حذف قطرات به دام افتاده از بلندگوی شما واقعا آیفونتان را زنده نگه دارد.

قابلیت «Water Eject» در آیفون‌ها از طریق اپلیکیشن «Shortcuts» مدیریت می‌شود. کاربران می‌توانند این گزینه را به میانبرهای آیفون خود اضافه کنند.

اگر روی «Shortcuts» کلیک کنید، می‌توانید یک دوره اجکتور را به سادگی با فشار دادن یک دکمه آغاز کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان